کد مطلب: ۴۳۷۷۹۴

اختلال مجدد در هسته فرابورس

اختلال مجدد در هسته فرابورس

پس از اختلال در هسته فرابورس در روز گذشته و به تعویق افتادن 2 ساعته آغاز معاملات، امروز نیز ناظر بازار خبر از اختلال مجدد معاملات در فرابورس داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از اختلال در هسته فرابورس در روز گذشته و به تعویق افتادن 2 ساعته آغاز معاملات، امروز نیز ناظر بازار خبر از اختلال مجدد معاملات در فرابورس داده است.

بر اساس پیام ناظر بازار که به کارگزاری‌ها ارسال شده است، ارسال سفارش در نمادهای فرابورسی به دلیل بروز مشکل در هسته معاملاتی با اختلال مواجه است که این موضوع از سوی شرکت مدیریت فناوری بورس در حال پیگیری است.

اطلاعیه سازمان بورس به شرح زیر است:
به اطلاع مي‌رساند؛ ضمن عرض پوزش، با توجه به بروز مشكل فني در سامانه معاملاتي بازارهاي فرابورس ايران، زمان بندي جلسه معاملاتي امروز دوشنبه مورخ 1398/12/26 متعاقبا اطلاع‌رساني خواهد شد. خواهشمند است تا اطلاع‌رساني جديد از ثبت سفارشات جديد در سامانه معاملات خودداري فرماييد. به منظور رعايت عدالت و انصاف سفارشات ثبت شده امروز دوشنبه مورخ 1398/12/26 تا قبل از ارائه زمان‌بندي جديد، از سامانه حذف خواهد شد. بديهي است سفارشات باقي مانده از جلسات معاملاتي قبل معتبر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نه کدوم اختلال همش حرفه اینا که خوب بلدن کی بود کی بود

  • ناشناس

    این عرضه اولیه ها رو چرا حقوقی ها نمیزارن حقیقی هم خرید کنه .همش دست خودشونه دیگه مسخرشونو در آوردن

  • ناشناس

    چرا بد بخت کردی مردم‌ رو بازار پایه رو به گند کشیدین خیلی خوب پیش میرفت همینکه حرف نوسان پیش اومد بزار پایه رو خراب کردین زورتون فقط به بازار پایه میرسه ?