کد مطلب: ۱۹۴۲۴۴

ادامه روند سبزپوشی آیفکس

ادامه روند سبزپوشی آیفکس

معامله‌گران بازارهای فرابورس ایران بیش از ۳۵۷ میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از یک‌هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال را در ۴۱ هزار و ۸۸۵ نوبت مبادلاتی دست به دست کردند.

شاخص کل فرابورس ایران دومین روز از بهمن‌ماه را با قرارگیری در ارتفاع ۱۰۸۴ واحدی با سبزپوشی و رشد حدود یک درصدی به پایان رساند که در این میان نماد «مارون» با ۵ واحد اثر منفی مانع از رشد بیشتر آیفکس شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماد «زاگرس» نیز با حدود ۳ واحد اثر مثبت، بیشترین تاثیر را در سبزپوشی آیفکس بر جای گذاشت ضمن آنکه این نماد با رقم زدن ارزش ۸۰ میلیارد ریالی، بیشترین ارزش مبادلاتی را در میان بازارهای اول و دوم به خود اختصاص داد.

بالاترین میزان حجم دادوستدها در بازارهای اول و دوم نیز مربوط به نماد «ذوب» بود چراکه معامله‌گران در این نماد مبادله بیش از ۳۱ میلیون سهم را به ارزش افزون بر ۲۶ میلیارد ریال رقم زدند.

در مجموع این دو بازار، میزبان نقل‌وانتقال بیش از ۱۲۶ میلیون سهم به ارزش مبادلاتی نزدیک به ۴۱۱ میلیارد ریال بودند.

همچنین مبادلات سهام در سه تابلو معاملاتی بازار پایه نیز به دست به دست شدن بیش از ۲۲۶ میلیون سهم به ارزش افزون بر ۳۰۲ میلیارد ریال منتهی شد.

در بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد دادوستد بیش از ۶۰۹ هزار ورقه به ارزش افزون بر ۵۸۰ میلیارد ریال بودیم که از این میزان، بیش از ۱۰۰ هزار ورقه به ارزش افزون بر ۸۵ میلیارد ریال مربوط به مبادلات اوراق «سخاب ۷» بود.

بیشترین استقبال خریداران و فروشندگان اوراق تسهیلات مسکن در روز جاری مربوط به تسه دی‌ماه ۹۶ بود. بدین ترتیب امروز بالغ بر ۵۸ هزار ورقه تسه۹۶۱۰ به ارزش بیش از ۴۲ میلیارد ریال دست به دست شد.

مبادلات اوراق تسهیلات مسکن در مجموع به نقل‌وانتقال بیش از ۸۶ هزار ورقه به ارزش ۶۳ میلیارد ریال منتهی شد.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.