کد مطلب: ۵۸۱۵۲۶

منع تردد ادامه دارد؟

منع تردد ادامه دارد؟

وزیر کشور در مورد ادامه منع تردد گفت: منع تردد به دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده است و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه می‌یابد چرا که هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به عنوان رییس جدید دانشگاه عالی دفاع ملی درباره روند انتخاب استانداران، در جمع خبرنگاران، گفت: این کار در مسیر انجام است و انجام خواهد شد و هماهنگی‌ها را انجام خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وزیر کشور با تاکید بر این که با توجه به شرایط استان‌ها، موارد را با نمایندگان مجلس و معتمدین منطقه بررسی می‌کنیم، اضافه کرد: این کار امکان دارد که زمان ببرد ولی ارزش دارد تا بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در زمان مقرر به هیات دولت ارجاع خواهد شد.

منع تردد ادامه دارد

وحیدی خاطرنشان کرد: منع تردد به دلیل وضعیت بد کرونایی وضع شده و تا زمانی که آمار کاهش یابد، ادامه خواهد داشت چون هنوز به وضعیت آرامش نرسیده‌ایم و تعداد فوتی‌ها قابل توجه است، تا وقتی وضع آرام‌تر شود منع تردد وجود دارد.

وی با بیان این که با هماهنگی که انجام گرفته، کسانی که می‌خواهند واکسن بزنند در ساعات منع عبور و مرور جریمه نخواهند شد، یادآور شد: می‌خواهیم که در فرصت نزدیک این منع برداشته شود. این منع برای بهبود وضعیت مردم است تا مشکل کرونا زودتر حل شود.

منبع: برنا

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برای مردم نیست برای پر کردن جیب دولت
    منع شبانه باشه بخاطر مردم ولی مدرسه ها باید باز باشه گور بابای بچه ها سلامت کیلو چنده

    • ناشناس

      شبانه جریمه هاش دلچسبه،،،باز شدن مدرسه هم باجگیری از والدینش خیلی دلچسب و لذت بخشه،،،بله بقول شما جون بچه های مردم بازیچه طمعخونی و افکار پوچه

  • ناشناس

    این مسخره بازیا چیه.بگو میخوایم جیبمونو پر کنیم.نصف شب کرونا میاد ،روزها میره؟!!!

  • ناشناس

    یعنی در جامعه پزشکی ایران افراد عاقل و کاردان وجود ندارد که با اعتراض و شفاف سازی جلوی سوءاستفاده از علم پزشکی رو بگیرند؟ ارتباط کرونا با تردد شبانه چیست؟ گسترش بیماری و ابتلا به کرونا با وسیله شخصی بیشتر است یا وسایل نقلیه عمومی؟ ما که چندین ماه است خانواده مان را ندیدیم چه کنیم؟
    … از من نخواه نفهم شوم

  • ناشناس

    آیا ویروس کرونا فقط شبها فعال هست؟آیا ویروس کرونا روزها و هنگام انتخابات به مرخصی میرود؟؟

    • ناشناس

      بله

  • رضوانه

    بالاخره تا آخرین قطره ها که میشه باید از کرونا پول در آورد

  • ناشناس

    سلام واقعا مسئولین ما فکر میکنن مردم انقدر ساده و نفهم هستن این چه تصمیماتی هستش که برای این مردم بدبختی که دارن از همه چی محروم میشن میگیرین یکم وجدان داشته باشید خیلی از راننده ها شب ها با ماشین کار میکنن یه لقمه نون برای زنو بچشون میبرن حالا از ترس جریمه های میلیونی قید اون یه لقمه رو هم میزنن، کسانی که دارید این تصمیمات رو میگیرید بیایید یکم انسان باشید و به فکر همنوع و هم وطن ضعیفه شرمنده ی خانواده هم باشید

  • بدبخت

    همه مسئولان سرشون گیج رفته میخورن درودیوار حرف کی روگوش کنیم یکی میگه برداشته شدیکی میگه ادامه داره یکی میگه فلان یکی میگه بهمان.گرفتارشدیم

    • ناشناس

      واقعا همینه که میگی، یعنی در مورد هر مساله ای ما باید بلاتکلیفی رو تجربه کنیم و عذاب بکشیم،جریمه های کذایی که منبع درآمد شده،بسادگی قابل دل کندن نیستن کرونا هم خوب بهونه ای شده..

  • ناشناس

    اگه یک درصد فکر کردین اینا بفکر مردم هستن و این تردد شبانه بخاطر منافع مردم هست کور خوندیم ولی من فکر میکنم یجورایی به نفع مردم هست ولی نه مردم عادی مردمی که از جنس خودشونن مرفه های بی درد نه مردم ساده کوچه بازار

  • ناشناس

    کی مشگل جیب شما حل میشود ؟ منو تو اتوبان خارج از شهر که محل اتصال به شهر ها کرونایی
    سیاه قرمز .نارنجی. زرد ..آبی ..وصل میکنه و ۳۰ شهریور ۰۰ رفتم برام اخطار جریمه آمد .ورود به هیچ شهری چه آبی و چه قرمز .
    من چطوری با پراید از شهرهای رنگی پرواز کنم و درشهر آبی فرود بیام ؟

  • ناشناس

    تورو بجئن جدتون طراحی این صفحه رو عوض کنین اگهی که پدر اعصاب مخاطبا رو در میاره، جای امتیازم دقیقا افتاده روی محل پاسخ دادن به کامنتها یعنی یکیشو که میخوای همه رو باهم باید لمس کنی،واقعا اینهمه جا تو صفحه دارین !!