کد مطلب: ۳۶۷۵۰۹

معاون ریيس‌جمهور با تقدیر از رویکردهای زیست محیطی سایپا مطرح کرد:

سایپا طرح ساخت خودروهای برقی را به دولت ارائه كند

سایپا طرح ساخت خودروهای برقی را به دولت ارائه كند

معصومه ابتكار، معاون ریيس‌جمهور گفت: سایپا با ارائه طرح مربوط به ساخت خودروهای برقی به دولت از طريق وزارت صنعت در اولويت دريافت تسهيلات و حمايت‌های دولتی قرار خواهد گرفت.

معصومه ابتكار رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون ریيس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تقدیر از تلاش‌های گروه خودروسازی سایپا در حوزه محيط زيست و در بازدید از خودروی برقی این گروه گفت: سایپا با ارائه طرح مربوط به ساخت خودروهای برقی به دولت از طريق وزارت صنعت، معدن و تجارت، در اولويت دريافت تسهيلات و حمايت‌های دولتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معصومه ابتكار افزود: دولت به‌دنبال توسعه زيرساخت‌های استفاده از خودروهای برقي و هيبريدی در كشور است تا معضل آلودگي هوای كلان‌شهرها از اين طريق حل‌وفصل شود.

به گفته رئيس سابق سازمان حفاظت محيط زيست كشور وجود ظرفيت‌های داخلی مناسب در زمينه ساخت خودروهای برخوردار از سوخت‌های پاک و تجهيز محصولات داخلی به امكانات و قابليت‌های جديد، فرصتی مطلوب برای حركت در مسير بهبود شرايط زيست‌محيطی كشور است.

ابتكار عزم دولت را برای حمايت از طرح‌های نوين در عرصه زيست‌محيطی جدی قلمداد كرد و گفت: ساخت خودروهای برقی و هيبريدی به‌عنوان طرح‌های نوين و نيازمند دانش روز جهانی، مورد توجه دولت قرار دارد.

گفتنی است سایپا اولین خودروساز کشور است که در زمينه‌هايی نظير نوآوری، طراحی و اجرای پروژه‌های محیط زیستی باهدف مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند، کاهش آلاینده‌های محیط زیستی و جایگزینی مواد و قطعات سازگار با محیط زیست در حوزه فرآیند تولید، محصول و خدمات پس از فروش به موفقيت‌های مهمی دست يافته است.

منبع: روابط عمومی خودروسازی سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.