کد مطلب: ۲۹۲۶۳۳

ارتباط مستقیم رییس هیات مدیره بانک تجارت با مشتریان

ارتباط مستقیم رییس هیات مدیره بانک تجارت با مشتریان

علیرضا حاجعلی رییس هیات مدیره بانک تجارت به صورت مستقیم پاسخگوی سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان بانک تجارت شد.

رئیس هیات مدیره این بانک روز شنبه سوم شهریورماه در آستانه هفته دولت از طریق مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره 1554 از ساعت 9 تا 10:30 صبح به سوالات مردم، مشتریان سهامداران و دیگر ذینفعان این بانک پاسخ داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا حاجعلی در این تماس‌ها غالبا پاسخگوی سهامداران درخصوص شرایط فعلی بانک، پیش‌بینی‌های آینده سهام بانک تجارت و برنامه‌های این بانک در راستای تحقق اهداف و برنامه ها بود. همچنین نظرات، پیشنهادات و انتقادات مطروحه در این برنامه اخذ و برای بررسی و ترتیب اثر به واحدهای ذیربط ارجاع شد.

مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان تهرانی و مراکز استانها از طریق شماره تماس 1554 و سایر شهرستان‌ها با شماره 02188852200 با رئیس هیات مدیره بانک تجارت ارتباط برقرار کردند.

کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال از آغاز سال جاری تا انتشار این خبر به حدود 110 هزار تماس تلفنی پاسخ گفته‌اند.

مرکز 1554 علاوه بر دریافت انتقادات و پیشنهادات هموطنان با ارائه اطلاعات در خصوص خدماتی گوناگون بانکی همچون کارت، موبایل بانک، اینترنت بانک، تلفن بانک و شرایط و نحوه دریافت تسهیلات، به عنوان مشاور امین و دستیار بانکی مشتریان عمل می‌کند. خدمات مرکز ارتباط مشتریان با هدف تسریع و تسهیل فرآیند‌های پاسخگویی به مشتریان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هوا و به منظور تبدیل بانکداری شعبه محور به خدمت محور ارائه می‌گردد.

منبع: روابط عمومی بانک تجارت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.