کد مطلب: ۳۶۷۹۲۷

نایب‌رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت طلا و سکه تا پایان هفته ارزان می‌شود

قیمت طلا و سکه تا پایان هفته ارزان می‌شود

نایب‌رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، به نظر می‌رسد قیمت طلا و سکه تا پایان هفته ارزان شود و روند باثباتی داشته باشد.

نایب‌رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا در هفته پیش‌رو چه وضعیتی خواهد داشت؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم به نظر می‌رسد که قیمت طلا و سکه تا پایان هفته ارزان شود و روند باثباتی داشته باشد؛ چرا که آمارها نشان می‌دهد که قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی وضعیت نزولی دارد.

محمد کشتی آرای افزود: هفته گذشته قیمت جهانی طلا کاهش یافت، همین مساله بر قیمت طلای داخلی تاثیر گذاشت؛ این در حالی است که قیمت سکه از کاهش قیمت‌ها تاثیر نپذیرفت و در هفته گذشته قیمت انواع سکه به دلیل افزایش تقاضا گران شد. در آخرین معاملات انجام گرفته قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به چهار میلیون و 720 هزار تومان رسید و حباب سکه به 60 هزار تومان افزایش یافت.

او درباره پیش‌بینی قیمت طلا در فصل بهار اظهار کرد: در فصل بهار به دلیل کاهش معاملات نفتی قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی نیز با نوسان کاهشی همراه است. حال در هفته پیش رو پیش‎‌بینی می‌شود به دلیل کاهش تقاضا قیمت سکه و طلا روند باثباتی داشته باشد.

کشتی‌آرای گفت: چنانچه بانک مرکزی مدیریت خود را در بازار ارز کنترل کند، به نظر می‌رسد که از اواسط هفته قیمت سکه نیز روند کاهشی داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ehsan

    قیمت طلا و سکه خیلی افت میکنه خیلی پایین میاد

    • ناشناس

      دو هزار بده آش به همین خیال باش

    • احمد

      واقعا خیلی بعید به نظرمیاد

  • ناشناس

    من حدود ۵سال بصورت تخصصی بازار سکه دارم کار میکنم
    سکه بهار آزادی هم زمان با شروع تهریم های خرداد به خدودای […] میلیون میرسه