خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۴۳۸۰

بازدهی ۴ درصدی «دارا یکم» در معاملات امروز بورس

بازدهی ۴ درصدی «دارا یکم» در معاملات امروز بورس

در پایان معاملات بورس در اولین روز مرداد ماه، ارزش هر واحد دارا یکم با رشدی ۴٫۴ درصدی به ۲۵ هزار و ۱۴۴ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان معاملات بورس در نخستین روز مرداد ماه، قیمت پایانی هر واحد دارا یکم با رشدی ۴٫۴ درصدی نسبت به روز گذشته به ۲۵ هزار و ۱۴۴ تومان رسید. با این حساب ارزش ۲۰۰ واحد این صندوق ETF دولتی که در اردیبهشت ماه پذیره‌نویسی شده بود مجددا از مرز ۵ میلیون تومان عبور کرد و به ۵ میلیون و ۲۸ هزار تومان رسید.

1 3 24

در معاملات امروز بورس بیش از ۶ میلیون واحد دارا یکم معامله شد که کمتر از میانگین حجم ماه بود. همچنین NAV این صندوق در پایان معاملات امروز به ۳۰ هزار و ۵۴۵ تومان رسید که ۲۱ درصد بیشتر از قیمت پایانی این نماد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس 7

    با سلام
    این سهم جواهره ارزون نفروشید این سهام هنوزم یک میلیون زیر قیمت nav معامله میشه قیمت امروزش 60500000 میلیون تومان بود ارزون ندید بره پشیمون میشید.سهم های بانک تجارت بانک صادرات بانک ملت در این صندوق هست که بسیار ارزشمنده بانک ملت افزایش سرمایه 314% تسویب شد این سهم تا یک ماه دیگه حداقل 7 میلیون ارزششه بعد یسری 45000000 هم فروختن

  • ناشناس

    سلام سامانه سعدی واقعا دمشون گرم با این بروزرسانی عالی که از سایتشون کردن وقتی میری قسمت درخواست و گزارشات قشنگ نشون میده از هر شرکتی چند سهم برای فروش گذاشتن در چه تاریخی چندتا فروختن با چه قیمتی و چندتای دیگه مونده و چه روزهایی برای فروش گذاشتن که فروش نرفته.

  • بابك

    توروخدا مفت نفروشین نگه دارین بالاترم میره

  • شهرام

    اگر اجازه بدهند این صندوق به ارزش واقعی خود نزدیک می شود و سایر صندوقهای قابل عرضه از طرف دولت هم ارزش و جذابیت پیدا خواهد کرد.

  • محسن

    این صندوق مردم نباید بفروشن تا ب قیمت واقعی خودش برسه NAV ابطال 305,454این قیمت واقعی صندوق هست

  • ایمان

    ناو ابطال 30500 تومن،
    قیمت فروش ملت غیور 25000 تومن!!!

  • محسن

    باسلام بااحترام با عوامل تجارت نیوز.
    دارا یکم صندوق ETFقابله معامله هست و طبق ناو خرید فروش میشود دوستان عزیز خواهش میکنم صندوق باید یه هفته فروخته نشود تا ب قیمت واقعی خودش برگردد اگر ن باید شاهد زیر NAVباشیم. از ملت عزیزم خواهشمندم چندروز نفروشن تا ب قیمت واقعی خودش برگردد.قیمت ناوNAV ابطال 305,454 هست200واحد میشود61176633 قیمت صندوق واقعی هست نفروشید دوستان خواهش میکنم .تا قیمت واقعی خودش برگردد..

  • مهساm

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    به نظر شما سهام etf دولتی خوبه برای آینده یا خی؟؟؟

  • ع نوری

    این سهم باید زود از دست افراد ناشی غیر بورسی که به اندک سودی قانع میشن خارج بشه .و من روزانه هزار تا هزار و پانصد سهم از ان خرید کردم و میانگین خریدم ۲۳۳۵۰شده وتا ۳۲هم نگه میدارم..این سهم طلاست

  • ناشناس

    فعلا ک معاملات با توجه به ارزش صندوق مسخره بازیه. اقای ناظر محترم هم اون موقع بلد بود معاملاتو ابطال کنه ولی الان ک زیر ارزش واقعی معامله میشه هیچ اقدامی نمیکنه. پس دیگه اون NAVابطالشو بردارین. فایده نداره برا خریدو فروش.