خبر مهم:

کد مطلب: ۲۲۴۵۶۵

ارزیابی مثبت اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۶

ارزیابی مثبت اقدامات نیروی انتظامی در سال 96

عضو هیات‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس، با ارزیابی مثبت از اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۷ بر ضرورت تامین اعتبارات این نهاد به‌عنوان اولویت دستور کار دولت تاکید کرد.

روح‌الله بابایی صالح، در ارزیابی عملکرد ناجا گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته اتفاقات مهمی در کشور افتاد، کما اینکه بروز اغتشاشاتی در برخی نقاط و حتی حمله داعش را شاهد بودیم، همچنین بارش سنگین برف در شهرهای مختلف به طور همزمان که 18 استان را درگیر مشکلات ناشی از آن کرده بود، نیروی انتظامی در این شرایط عملکرد قابل قبولی داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضعف‌هایی که در این حوزه وجود داشته است ادامه داد: قطعا در کنار اقدامات مثبتی که تاکنون صورت گرفته ممکن است ضعف‌هایی هم وجود داشته باشد اما عملکرد یک سال گذشته این نهاد نشان می‌دهد که متناسب با انتظارات موجود این بخش دارای کمترین میزان ضعف بوده است.

وی یادآورشد: نیروی انتظامی در سال گذشته در مورد اغتشاشات توانست با مدیریت صحیح و در خور تحسین کارنامه قابل قبولی را برای خود رقم بزند، کما اینکه در بسیاری از شهرها حتی بدون حمل سلاح اقدام به برقراری امنیت و آرامش کرده بود.

بابایی صالح افزود: در زمینه برقراری نظم هنگام بارش سنگین برف نیز با توجه به اینکه بخشی از راهنمایی و رانندگی زیر نظر نیروی انتظامی اداره می‌شود توانست با بهترین روش فرماندهی این بحران را نیز مدیریت کرده و مانع از گسترش اتفاقات ناگوار در راه‌ها شود.

وی تاکید کرد: بی‌تردید نیروی انتظامی نوک پیکان اقتدار کشور است، چرا که ورود به هر حوزه‌ای از امنیتی تا برقراری نظم و آرامش در سطح شهرها بدون کمک این نهاد امکانپذیر نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا نیز با کشف و فرو پاشی باندهای مخوف در کشور توانست نقش موثری در کاهش آسیب‌های ناشی از قاچاق کالا و مواد مخدر در کشور داشته باشد، همچنین در زمینه کاهش سرقت و نزاع‌های خیابانی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته در برخی نقاط نیروی انتظامی با کمبود تجهیزات حتی در حوزه سوخت‌رسانی مواجه بوده که با وجود جایگاه مهم این بخش در حفظ امنیت و نظم در کشور باید دولت تامین اعتبارات آن را در اولویت دستورکار خود قرار دهد.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.