خبر فوری:

کد مطلب: ۷۲۹۷۲۵

حذف ارز ترجیحی داروهای سرطان تکذیب شد

حذف ارز ترجیحی داروهای سرطان تکذیب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به هزینه‌های بالای درمان سرطان، حذف ارز ترجیحی داروهای سرطان را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بیماری سرطان، گاه ممکن است خانمان برانداز باشد، اظهار کرد: بیمار مبتلا به سرطان از نظر اقتصادی دچار مشکلات فراوانی می‌شود و علاوه بر این که نمی‌تواند اشتغال به کار داشته باشد، ممکن است در تهیه دارو و درمان گران قیمت این بیماری نیز متحمل دشواری هایی شود. به همین دلیل و با توجه به همین شرایط‌ تا کنون ارز ترجیحی داروهای سرطان، حذف نشده است.

بهرام عین اللهی خاطرنشان کرد: درمان سرطان، خدمتی خداپسندانه و ارزشمند است و در حوزه سرطان و حمایت از بیماران مبتلا به آن، خیریه های بسیاری در کشور فعالیت دارند که باید قدر آنها را دانست؛ چرا که هزینه های این بیماری سنگین است.

وزیر بهداشت با اشاره به راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص در سازمان بیمه سلامت، گفت: این صندوق در شورای عالی بیمه و هیأت دولت تصویب و ۵۰۰۰ میلیاردتومان اعتبار از سوی مجلس برای آن در نظر گرفته شده است که مرکز جامع درمان سرطان برکت با این صندوق، همکاری مستمر و مؤثری خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.