کد مطلب: ۵۹۴۷۸۸

ارز دیجیتال شیبا به نوبیتکس اضافه شد

ارز دیجیتال شیبا به نوبیتکس اضافه شد

با توجه به درخواست‌های زیاد کاربران نوبیتکس مبنی بر اضافه شدن شیبا به لیست ارزهای این صرافی و نتایج نظرسنجی نوبیتکس از کاربران که حکایت از استقبال گسترده آنها از این توکن داشت، شیبا به فهرست ارزهای بازار نوبیتکس اضافه شد.

**تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش نوبیتکس به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست.**

رمزارز شیبا به بازار صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس اضافه شد. شیبا که از اواخر سال ۲۰۲۰ با نماد سگ و شبیه به دوج‌کوین ایجاد و راه‌اندازی شد، همانند دوج کوین بدون پشتوانه، برنامه یا پروژه خاصی است اما توانسته با توجه به وایرال شدنش در شبکه‌های اجتماعی و استقبال کاربران، رشدهای عجیبی را تجربه کند.

کاربران حوزه رمزارزها به توکن‌ها و کوین‌هایی که در ابتدا به شوخی و برای سرگرمی راه‌اندازی شدند، میم‌کوین می‌گویند که شیبااینو با نماد شیبا یکی از آنهاست.

استقبال زیاد از شیبا، باعث شد این ارز در مقاطع مختلفی رشدهای هیجانی و بالایی داشته باشد و سودهای زیادی هم به طرفداران آن برساند. برخی کارشناسان نیز با توجه به افزایش تعداد سرمایه‌گذاران، رشد بیشتری برای آن متصورند.

گرچه نوبیتکس پیش از اضافه کردن رمزارز جدید به بازار خود، پشتوانه و برنامه‌های عملیاتی آنها را بررسی می‌کند، اما یکی از پارمترهای افزودن ارز به این بازار، استقبال مخاطبان است.

به این منظور با توجه به درخواست‌های زیاد کاربران نوبیتکس مبنی بر اضافه شدن شیبا به لیست ارزهای این صرافی و نتایج نظرسنجی نوبیتکس از کاربران که حکایت از استقبال گسترده آنها از این توکن داشت، شیبا به فهرست ارزهای بازار نوبیتکس اضافه شد و از روز گذشته (شنبه ۱۵ آبان) بر پایه ریال و تتر قابل معامله است.

کاربران نوبیتکس برای خرید و فروش این رمزارز، باید اپلیکیشن همراه تریدر خود را بروزرسانی و نسخه جدید (۳٫۵) اپ نوبیتکس را نصب کنند.

شیبااینو، یک سگ ژاپنی

طبق اخبار و اطلاعاتی که از وب‌سایت رسمی این رمز ارز منتشر شده، این ارز مبادلات خود را روی پلتفرم غیر متمرکز ShibaSwap انجام می‌دهد و جالب است بدانید که نام شیبا اینو برگرفته از نژاد یک سگ ژاپنی است که همین سگ نماد دوج کوین هم هست. برخی به شیبا، قاتل دوج می‌گویند، چراکه معتقدند این ارز، دوج‌کوین را در آینده پشت سر می‌گذارد.

نکته قابل توجهی که در مورد این رمزارز وجود دارد این است که شما می‌توانید میلیاردها یا تریلیاردها شیبا برای خود داشته باشید و مانند سایر رمزارزها مشکلی برای این کار وجود ندارد. کار کردن با این توکن ساده است و می تواند در بستر شبکه غیرمتمرکزی که فعالیت می کند، ارتباطات مالی مختلفی را در نقاط مختلف جهان به هم پیوند بدهد.

نوسانات زیاد ارز شیبا باعث شده کسانی که به‌دنبال سرمایه‌گذاری‌های کوتاه‌مدت و سود زیاد هستند از این بازار استقبال کنند.

نداشتن زیرساخت‌های فنی قوی، مشخص نبودن نام سازندگان، آپدیت نشدن، نداشتن وایت پیپری که مشخص کند این ارز برای برطرف کردن چه مشکلاتی به وجود آمده است و همچنین نداشتن بلاکچین اختصاصی، باعث شده انتقاداتی به این ارز وارد شود و البته باعث شود شیبا در آینده، نتواند وارد رقابت با توکن‌ها و کوین‌های دارای پشتوانه قوی شود. اما به هر حال یکی از عوامل مهم رشد ارزهای دیجیتال، توجه اجتماعات تخصصی و افراد مشهور و بانفوذ دنیای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری به آنها است. یکی از این افراد، ایلان ماسک است که تا به حال موضع‌گیری‌هایش باعث پامپ و دامپ‌هایی در بازار رمزارزها به‌ویژه دوج‌کوین و شیبا شده است.

از سوی دیگر استقبال گسترده از این رمزارز باعث شده گاهی این توکن تا رتبه یازدهم بازار نیز ارتقا یابد.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس به منظور رضایت کاربران ایرانی و با توجه به استقبال از این رمزارز در ایران و جهان، از ساعت ۱۶ شنبه پانزدهم آبان، شیبا را به بازار خود اضافه کرده است. گفتنی است به دلیل قیمت پایین شیبا، این ارز با واحد هزارتایی یعنی SHIB1000 معامله می‌شود. در ضمن کارمزد معاملات شیبااینو تا ساعت ۱۶ سه‌شنبه هجدهم آبان، در نوبیتکس رایگان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من که سفارش خرید زدم کارمزد آورد چطور میگه تا۱۸ام کارمزد نداره؟

    • احمد

      به پشتیبانی اطلاع دهید

    • ناشناس

      پشتیبانی هم جوابگو نیست قفل شده انگار

  • احمد

    با توجه به تحریم بودن صرافی های خارجی نوبیتکس باید ارزهای زیادی بیاره

  • ناشناس

    سلام . چه فرقی بین شیبا اینو و شیبا ۱۰۰۰ وجود داره ؟
    چرا قیمتش اینقدر متفاوته

  • ناشناس

    سلام داخل برنامه نوبیتکس من اسمش هزار شیبا هستش و قیمت هرواحد ١۵٠٠ تومان هستش میشه ی توضیحی درموردش بدید ممنون

  • نوبادی

    خخخخ مردم و با چی اشتباه گرفتید. چرا توضیح نمیدید چرا باید هر واحد ۱۵۰۰ باشه در صورتی که یکو نیم تومن هست نه یکونیم هزار تومن. یعنی با پنج هزار تومن تو کوینیکس نزدیک سه هزار میشه شیبا خرید ولی تو نوبیتکس سه هزار تارو باید پنج میلیون خرید

    • ناشناس

      دوست عزیز تو نوبیتکس هر هزار شیبا یک واحد هستش یعنیرهزار شیبا رو یه واحد کردن اشتباه نکنید

    • فرهاد

      مهندس داری اشتباه میزنی هزار واحد هزار تومانه وعندی هست

  • ناشناس

    سلام شیبا رو به صعودی هست یا نزولی؟

  • ناشناس

    هرشیبا تقریبا ۱تومن است حالا توی نوبیتکس هر ۱۰۰۰ شیبا ۱۰۰۰ تومنه یک شیبا توی نوبیتکس بخری یعنی ۱۰۰۰ واحد شیبا خریدین