کد مطلب: ۵۷۷۸۲۵

از کجا لاستیک دولتی بخریم؟

از کجا لاستیک دولتی بخریم؟

فروشگاه‌های اینترنتی بار دیگر به کمک مردم آمده است تا با رعایت فاصله ایمنی و حفظ سلامت افراد، بتوانند نیازهای مصرف کنندگان و رانندگان را از طریق اینترنت برطرف سازند و افراد بدون نیاز به حضور، لاستیک دولتی خود را خریداری نمایند.

تعطیلی و شرایط بد اقتصادی ناشی از همه‌گیری کرونا باعث ایجاد ناهنجاری در بسیاری از هزینه‌ها از جمله هزینه لاستیک شده است. قیمت لاستیک با توجه به مصوبه ها، زیر نظر مسئولان هر ساله درصد کمی گران میشد که معقول به نظر می‌آمد، اما تقریبا نزدیک به دو سال است که ما هر چند وقت یکبار شاهد گرانی لاستیک به طور غیر معمول هستیم. عامل شماره یک گرانی لاستیک با وجود شیوع کرونا که بر قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد، هزینه مواد اولیه است که چه در خرده‌فروشی و چه در عمده‌فروشی باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود. طبق گفته یکی از کارشناسان صنعت تایر: گرانی لاستیک، بیشتر با کمبود و بالا رفتن هزینه مواد اولیه تولید مرتبط می‌باشد و از همین رو وقتی قیمت مواد اولیه ثابت بماند، قیمت لاستیک نیز ثابت می‌ماند.

همانطور که می‌دانیم، لاستیک‌ها جزء مهمی از خودرو را تشکیل می‌دهند. آنها تنها راه تماس مستقیم با وسیله نقیله ما می‌باشند و تمامی کنترل و هدایت خودرو بر عهده آنها است، بنابراین خریدن لاستیک‌هایی با کیفیت بالا یک نوع راه حل برای ایمنی و سلامت خود و خانواده می‌باشد.

قیمت لاستیک همیشه یک ملاحظه اصلی می‌باشد، اما مهم این است به یاد داشته باشیم چگونه و چطور لاستیک‌هایی با عملکرد بالا و کیفیت فوق‌العاده را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنیم و در این مسیر نیز از کلاهبرداران و سودجویان دوری کنیم. به طور کلی ما به یک راهنمای خرید لاستیک احتیاج داریم چرا که در این مسیر با مجموعه‌ای از انواع برند تایر مواجه می‌شویم که هر کدام دارای ویژگی‌ها و کارایی‌های متفاوتی هستن و از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردارند.

رهایی از گرانی با خرید لاستیک دولتی

یکی از راهکارهایی که می‌توان لاستیک مناسب و با کیفیت را با قیمت ارزان تهیه کنیم، خرید لاستیک دولتی می‌باشد. لاستیک دولتی همانطور که از اسمش پیداست لاستیکی است که با نرخ مصوب همراه بوده و توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت کشور قیمت‌گذاری می‌شود. فروش لاستیک دولتی به منظور رفاه حال مردم و کنترل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از افراد سودجو در این صنعت، ارائه می‌شود و بازار آن نیز طبق دستورالعمل‌ها و قوانین خاصی، زیر نظر وزارت صمت کنترل و مدیریت می‌شود و گفتنی است تا به امروز تاثیر قابل توجهی بر کنترل بازار داشته است.

IMG 20210906 104445

در گذشته رانندگان برای خرید و دریافت لاستیک دولتی می‌بایستی به نمایندگی‌های فروش تایر مربوطه مراجعه می‌کردند و برای گرفتن فقط یک حلقه لاستیک مجبور بودند مدت زیادی را در صف های مملو از جمعیت سپری کنند. اما امروزه به لطف رشد تکنولوژی و دیجیتال، فروشگاه‌های آنلاین بسیاری در حوزه خرید تایر به فعالیت می‌پردازند که به مردم و رانندگان برای دست‌یابی به لاستیک دولتی مورد نظرشان کمک شایانی می‌کنند. گفتنی است در این ایام که همه دنیا درگیر ویروس کرونا می‌باشد و مردم بیشتر از قبل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و به سلامتی خود اهمیت بیشتری می‌دهند، این فروشگاه‌های اینترنتی یک بار دیگر به کمک مردم آمده است تا با رعایت فاصله ایمنی و حفظ سلامت افراد، بتوانند نیازهای مصرف کنندگان و رانندگان را از طریق اینترنت برطرف سازند و افراد بدون نیاز به حضور، لاستیک دولتی خود را خریداری نمایند.

افراد وقتی برای لاستیک تحقیق نمی‌کنند با مشکلات مختلف و پرهزینه‌ای روبرو می‌شوند.

مطمئناً هر تولیدکنندهای بهترین نیت را دارد و هر اقدامی را در این راه انجام می‌دهد تا احتمال خطا در روند تولیدشان را به حداقل برساند. ولی متاسفانه باز با وجود بهترین برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات، گاهی اوقات، با محصولاتی روبرو می‌شویم که تا حدی از دوام آنها کم شده است و یا از حالت انتظار خارج می‌شود. به این ترتیب قبل از خرید لاستیک، مهم است تفاوت بین قیمت لاستیک‌ها، نوع برند و سایزها درک کنیم و اطلاعات بیشتری راجع به تولیدکننده‌ها و فروشنده‌ها کسب کنیم. قیمت لاستیک دولتی با قیمت آزاد متفاوت است و هزینه پایین‌تری نسبت به تایرهای آزاد و خارجی دارد. لاستیک دولتی برای رانندگان و خانواده‌هایی که از طریق کار کردن با خودرو امرار معاش می‌کنند بسیار پرفایده است و اکثر قریب به اتفاق مردم خرید لاستیک دولتی را ترجیح می‌دهند زیرا برای تهیه آن مبلغ کمتری پرداخت می‌کنند و توانایی بیشتری برای خرید آن دارند.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت؛ با توجه به اینکه مراکز فروش لاستیک دولتی در تهران و شهرستان‌ها بسیار زیاد است، برای تصمیم‌گیری و انتخاب فروشگاه و یا مرکز فروش لاستیک، مهمترین مسئله این است که از نیازها و خواسته‌های خود آگاهی کامل داشته باشیم و برای خرید حضوری به نکاتی مانند:

  • اتمام موجودی مراکز به صورت روزانه و حداقل دریافت لاستیک
  • عدم فاصله ایمنی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی
  • قرار گرفتن اکثر مراکز در محدوده طرح ترافیک

توجه داشته باشیم و به نکات زیر در خرید آنلاین اهمیت بدهیم:

  • فروشگاه از نماد و نشان‌های اعتماد و اعتبار برخوردار باشد و مورد تایید بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته باشد.
  • امکان بررسی تایرها از لحاظ نوع و سایز را فراهم کند و همچنین زمینه مقایسه لاستیک‌ها از لحاظ کیفیت و ایمنی را امکان سازد.
  • در حد امکان از خدمات ویژه مانند نصب و بالانس برخوردار باشد.

و بسیاری موارد دیگر است تا بتوانیم خریدی راحت و مطمئن انجام دهیم.

و در پایان با توجه به آنچه گفته شد می‌توان فروشگاه اینترنتی هایپرتایر را بعنوان نماینده بسیاری از برندهای لاستیک ایرانی و خارجی در کشور معرفی کرد و خاطرنشان کرد؛ این فروشگاه با هدف هدایت مصرف کننده به سوی انتخاب و خرید لاستیک استاندارد، با کیفیت و قیمت مناسب، بستری را نیز فراهم نموده است تا در هر مکان و زمان علاوه بر خرید راحت و مطمئن، از خدمات نصب و بالانس نیز بهره‌مند باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمد مفتخری

    با سلام کارت ملی من هنوز صادر نشده و فقط یک رسید بعنوان کارت ملی در اختیار دارم آیا امکان خرید برایم وجود دارد با تشکر

  • علیزاده

    براسواری پژو ۴۰۵دوجفت لاستیک میخوام بخرم قیمت دولتی چنده

  • علیزاده

    ممنون

  • عادل نیسی

    نظر بنده این است که راهکار خوبی نشان دادید

  • عادل نیسی

    لاستیک بارز

  • عادل نیسی

    لاستیک بارز مطمءن

  • بنیامین

    سلام والا ماحضوری رفتیم گفتن برید ثبت نام حضوری کافی نت رفتم گفتن سایتابستس خداوکیلی مردموسرکار میزارین یه شمارام دادن اصن مقدور نیستش 😂اینم ازلاستیک پخش کردن بعدمیگن همه چی اوکی