کد مطلب: ۲۷۲۵۱۶

دایناسورهای دنیای ژوراسیک صدرنشین باکس آفیس

دایناسورهای دنیای ژوراسیک صدرنشین باکس آفیس

این هفته نیز مانند هفته گذشته دو رتبه اول جدول فروش هفتگی در اختیار فیلم‌های علمی‌تخیلی و فانتزی بود. فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» این هفته کاهش فروش ۵۱ درصدی را تجربه کرد اما با این حال همچون هفته گذشته صدرنشینی خود را حفظ کرد.

این هفته نیز مانند هفته گذشته دو رتبه اول جدول فروش هفتگی در اختیار فیلم‌های علمی‌تخیلی و فانتزی بود. فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) این هفته کاهش فروش ۵۱ درصدی را تجربه کرد، با این حال همچون هفته گذشته صدرنشینی خود را حفظ کرده و با فروش هفتگی ۹۹ میلیون و ۹۷۰ هزار دلار توانست برای دومین هفته متوالی در رتبه نخست جدول فروش قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) در سومین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۸۱ میلیون و ۱۷۷ هزار دلار رتبه دوم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد.

این هفته نام چهار فیلم جدید «سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Soldado)، «عمو درو» (Uncle Drew)، «اولین پاکسازی» (The First Purge) و «سانجو» (Sanju) در بین پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس دیده می‌شود.

«سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Soldado) که دومین فیلم سری «سکاریو» است، در هفته نخست اکرانش با فروش ۲۸ میلیون و ۲ هزار دلاری سومین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم در ژانر درام و جنایی ساخته شده و بنیسیو دل‌تورو، جاش برولین و جفری داناوان بازیگران اصلی «سیکاریو: روز سرباز» هستند.

فیلم کمدی ورزشی «عمو درو» (Uncle Drew) در نخستین هفته اکرانش با فروش ۲۳ میلیون و ۳۲۳ هزار دلار در رتبه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

فیلم «هشت یار اوشن» (Ocean's 8) با فروش هفتگی ۱۴ میلیون و ۷۹۴ هزار دلار در رتبه پنجم جدول قرار گرفت و مجموع فروشش پس از سه هفته اکران از مرز ۱۲۰ میلیون دلار گذشت.

«اولین پاکسازی» (The First Purge) با فروش ۱۳ میلیون و ۹۰۵ هزار دلار و «گرگم به هوا» (Tag) با فروش هفتگی ۹ میلیون و ۹۷۲ هزار دلار به ترتیب در رتبه ششم و هفتم جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.

فیلم هندی «سانجو» (Sanju) نیز در اولین هفته اکران خود، در حالی که تنها ۳۵۷ سالن در اختیار داشت با فروش ۴ میلیون و ۷۱۴ هزار دلار دهمین فیلم پرفروش هفته شد. این فیلم به طور میانگین در هر سالن ۱۳،۲۰۵ دلار فروش داشت که از این نظر فقط فیلم‌های «دنیای ژوراسیک» و «شگفت‌انگیزان ۲» بیشتر از این فیلم در هر سالن فروش بیشتری داشته‌اند.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و ششم باکس آفیس، ۲۹۵ میلیون و ۴۲ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و پنجم ۲۵ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۲۹ ژوئن ۵ ژوئیه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.