کد مطلب: ۳۹۸۳۶۵

عملکرد بازار سهام در هفته دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸

بورس با رشد ۴ درصدی به استقبال اصلاحات بازار پایه رفت

بورس با رشد 4 درصدی به استقبال اصلاحات بازار پایه رفت

بازار سهام در دومین هفته شهریور ماه به استقبال اصلاحات بازار پایه رفت و همین مسئله نوساناتی را در بازار ایجاد کرد. بورس طی هفته جاری توانست با بیش از 11 هزار واحد افزایش، بازدهی 4.1 درصدی را رقم زند. در عین حال خبرهای مربوط به بازار پایه همچون هفته گذشته بازار را تحت تاثیر خود قرار داد، اما حجم بالای نقدینگی در بازار، مانع شکست روند صعودی آن شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در دومین هفته شهریور ماه به استقبال اصلاحات بازار پایه رفت و همین مسئله نوساناتی را در بازار ایجاد کرد. بورس طی هفته جاری توانست با بیش از 11 هزار واحد افزایش، بازدهی 4.1 درصدی را رقم زند. در عین حال خبرهای مربوط به بازار پایه همچون هفته گذشته بازار را تحت تاثیر خود قرار داد، اما حجم بالای نقدینگی در بازار، مانع شکست روند صعودی آن شد.

هفتگی هفته دوم شهریور 1

بازار سهام در روز شنبه

بازار سهام هفته دوم شهریور ماه را طوفانی آغاز کرد، به طوری که در نیم ساعت ابتدایی، بیش از ۴ هزار واحد رشد کرد تا بتواند جبرانی باشد بر هفته متلاطم گذشته. این روند تا میانه بازار تثبیت شد تا جایی که خبر محدودسازی دامنه نوسان کلیه نمادهای بازار پایه در فرابورس توسط هامونی، مدیرعامل فرابورس اعلام شد.

در همین زمان شاخص فرابورس که ۷۵ واحد رشد کرده بود، با تغییر جهت به دلیل فشار عرضه‌ها با کاهش مواجه شد و در نهایت بازار با ۱٫۹۶ درصد بازدهی در شاخص کل به پایان رسید.

بازار سهام در روز یکشنبه

بازار سهام در روز جاری روز متعادلی را پشت سر گذاشت؛ از ابتدای بازار تا ساعات میانی با نوسانات روبه پایین پیش رفت به طوری که شاخص کل هم وزن وارد فاز منفی شد، اما پس از آن با تقویت بازار ، توانست کار خود را با بیش از ۱۹۰۰ واحد مثبت به پابان برساند تا کماکان در مسیر رکوردزنی‌های خود باشد.

بازار سهام در روز دوشنبه

بازار سهام در سومین روز هفته کار خود را با روندی متعادل اما مثبت آغاز کرد، اما از میانه بازار فشار عرضه‌ها شدت گرفت و رفته رفته کلیت بازار را به سمت نزول پیش برد. در آخر نیز شاخص کل با افتی بیش از سه هزار واحد به کانال ۲۸۳ هزار واحدی بازگشت و شاخص کل هم وزن نیز متاثر از کلیت بازار بیش از ۱۱۰۰ واحد افت کرد.

بازار سهام در روز سه شنبه

بازار سهام در روز جاری پس از عبور متزلزل در ساعت ابتدایی، وارد فرآیند رشد شد و در آخر با بیش از ۲۵۰۰ واحد افزایش در کانال ۲۸۵ هزار واحدی قرار گرفت.

بازار سهام در روز چهارشنبه

بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، علاوه بر استقبال از یک تازه وارد، با بیش از ۴ هزار واحد افزایش به پیشواز اصلاحات در بازار پایه رفت. با این وجود، شاخص فرابورس نیز با رشد ۱٫۴۸ درصدی وارد کانال ۳۷۷۰ واحدی شد.

در مجموع شاخص کل بورس در هفته جاری، با رشد 11503.6 واحدی معادل 4.1 درصد از 278 هزار و 675 واحد به 290 هزار و 179 واحد افزایش یافت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احسان

    بوری حالا حالاها می تازه