کد مطلب: ۳۲۴۳۳۱

استقرار پلیس «گمرک» در انتظار چراغ سبز دولت

استقرار پلیس «گمرک» در انتظار چراغ سبز دولت

رییس پلیس آگاهی ناجا فعالیت پلیس در گمرک را منوط به موافقت دولت خواند و از وزیر اقتصاد و دارایی خواست که سازوکار آن را فراهم کند.

سردار محمدرضا مقیمی درباره سرانجام استقرار پلیس در کمرگ، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح یکی از درخواست‌های ما این است که در مجموعه کمرگ مستقر شویم و در همین راستا از وزیر اقتصاد و دارایی و دولت می‌خواهیم که ساز و کار استقرار پلیس را فراهم کنند تا ما بتوانیم در این زمینه وظایف خود را انجام دهیم.

به گزارش تجارت‌نیوز،مقیمی با بیان این که حضور پلیس گمرک نه به معنای کنترل یکدیگر،‌ بلکه در راستای افزایش هم افزایی خواهد بود، گفت‌: ممکن است در برخی از موارد مشکلاتی درخصوص کنترل ورود و خروج کالا در گمرکات وجود داشته باشد که ما امیدواریم با استقرار پلیس گمرک بتوانیم این مشکلات را حل کرده و به دوستانمان در گمرک کمک کنیم.

رییس پلیس آگاهی ناجا در ادامه‌ با اشاره به این که پلیس گمرک خواسته‌ای است که از سوی ناجا مطرح شده است و ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این زمینه ابلاغیه دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم که این مساله هر چه‌ زودتر مورد موافقت وزیر اقتصاد ، گمرک و سازمان بنادر نیز قرار گرفته و ما بتوانیم فعالیت‌مان را در مبارزه با قاچاق کالا در این فضا نیز انجام دهیم. البته در حال‌ حاضر نیز ما در حد شرایطی که وجود دارد نظارت‌های خود را در این خصوص انجام می‌دهیم.

مقیمی همچنین اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی ناجا و پلیس آگاهی است و خوشبختانه توفیقات قابل توجهی نیز در این زمینه داشته ایم.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.