کد مطلب: ۵۸۵۳۶۲

آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ + لینک

آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ + لینک

به گفته سخنگوی سازمان سنجش، اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۴ مهر، قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فاطمه زرین‌آمیزی گفت: اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۴ مهر قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا ۱۰ آبان به صورت پیامک به متقاضیان اعلام می‌شود.

این مقام مسئول افزود: باتوجه به اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰، برخی از پذیرفته‌شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود بوده و متقاضی معرفی به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند، شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای سازمان سنجش آموزش کشور تنهادرخواست هایی قابل پذیرش و بررسی هستند که شامل مصادیق «اشتباه در انتخاب رشته» که جزئیات آن در اطلاعیه مورخ چهارم مهر سازمان سنجش آمده است، باشند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان معترض باید اطلاعیه حاوی موارد «اشتباه درانتخاب رشته» را مطالعه کرده و سپس در سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد: درخواست ها فقط از روش ذکر شده قابل ثبت است و سازمان سنجش از هیچ طریق دیگری درخواست اشتباه در انتخاب رشته را بررسی نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پذیرفته‌شدگان در این مرحله باید مطابق برنامه زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی فعلی اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگانی که وضعیت آنها در قالب شرایط موارد «اشتباه در انتخاب رشته» نیست، باید تقاضای خود را از طریق دانشگاه محل قبولی برای تغییر رشته یا انتقال و از طریق آیین‌نامه‌های مربوطه پیگیری کنند، زیرا این موارد قابل بررسی در سازمان سنجش نیستند.

منبع: ایسنا

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.