کد مطلب: ۳۸۶۵۲۱

اعلام زمان پرداخت سود «لپارس»، «شخارک» و ۳ نماد دیگر

اعلام زمان پرداخت سود «لپارس»، «شخارک» و 3 نماد دیگر

شرکت‌های کارخانجات پارس الکتریک، سیمان لارستان، پتروشیمی خارگ، توسعه معادن روی ایران و آسان پرداخت پرشین زمان پرداخت سود سهام سال مالی 29 اسفند ماه سال 98 را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های کارخانجات پارس الکتریک، سیمان لارستان، پتروشیمی خارگ، توسعه معادن روی ایران و آسان پرداخت پرشین زمان پرداخت سود سهام سال مالی 29 اسفند ماه سال 98 را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر کرد.

«لپارس» زمان پرداخت سود سهامداران را در سامانه کدال منتشر کرد که بر اساس این اطلاعیه سهامداران حقیقی از دی ماه سال 98 و سهامداران حقوقی از بهمن ماه سال 98 می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

نماد «سلار» هم جدول زمان‌بندی پرداخت سود پیشنهادی هیات‌مدیره برای سال مالی 29 اسفند ماه سال 98 را در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند.

جزئیات را در جدول زیر بخوانید.

2

«شخارک» زمان پرداخت سود آن دسته از سهامدارانی را که در مجمع عمومی این نماد در تاریخ 26 تیر ماه سال 98 حضور خواهند داشت در جدولی منتشر کرد.

جزئیات را در لینک زیر بخوانید.

آگهی برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شخارک

«کروی» سود تصویب شده قابل پرداخت به اشخاص حقیقی و حقوقی را در جدولی در سامانه کدال قرار داد و زمان پرداخت سود را برای سهامداران منتشر کرد.

جزئیات در لینک زیر قرار دارد.

جدول زمان_بندی پرداخت سود 97 روی

«آپ» نیز درباره سود معوق به سهامداران در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که کسانی که تاکنون موفق به دریافت سود سال مالی 95 و 96 نشده‌اند تا هفت روز مهلت دارند اطلاعات خود را ارسال کنند.

جزئیات را در زیر بخوانید.

پرداخت سود معوق آپ

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • افضل

    کارخانجات پارس الکترو یک بفروش قیمت

  • مقصود

    سو د۹۷و۹۶چه موقع دریافت میشود

  • مقصود

    مگه سوال کردنم شده تهمت