کد مطلب: ۳۸۱۹۰۲

اعلام زمان پرداخت سود ۹ نماد بورسی

اعلام زمان پرداخت سود 9 نماد بورسی

نمادهای «کپشیر»، «ونفت»، «خدیزل»، «سصوفی»، «شکربن»، «بپاس»، «جم پیلن»، «لخزر» و «بشهاب» پس از برگزاری مجامع عمومی خود در خصوص پرداخت سود اطلاعیه‌هایی را در سامانه کدال منتشر و زمان پرداخت سود خود را اعلام کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نمادهای «کپشیر»، «ونفت»، «خدیزل»، «سصوفی»، «شکربن»، «بپاس»، «جم پیلن»، «لخزر» و «بشهاب» پس از برگزاری مجامع عمومی خود در خصوص پرداخت سود اطلاعیه‌هایی را در سامانه کدال منتشر کردن و زمان پرداخت سود خود را اعلام کردند.

«کپشیر»: شرکت پشم شیشه ایران پس از برگزاری مجمع عمومی خود زمان پرداخت سود سهام را اعلام کردند.

زمان پرداخت سود سهام کپشیر

«ونفت»: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت، از پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 خبر داد و در این خصوص اطلاعیه‌ای را در سامانه کدال منتشر کرد.

شرح این اطلاعیه را در زیر بخوانید.

زمان پرداخت سود سهام ونفت

«خدیزل»: شرکت بهمن دیزل نیز جدول زمان‌بندی پرداخت سود نقدی پیشنهادی توسط هیات‌مدیره برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 را منتشر کرد.

زمانبندی پرداخت سود مجمع

«سصوفی»: شرکت صوفیان نیز در مجمع برگزار شده در چهار خرداد ماه سال 98 پرداخت سود سهام نقدی را در اطلاعیه‌ زیر منتشر کرد.

جدول زمانبندی پرداخت سود منتشره بعد از مجمع

«شکربن»: شرکت کربن ایران همچنین پس از تصویب سود 140 تومانی برای هر سهم در مجمع برگزار شده، جدول زمان‌بندی پرداخت سود سهام را برای سهامداران منتشر کرد.

اطلاعیه پرداخت سود97

«بپاس»: بیمه پاسارگاد نیز برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام را در اطلاعیه زیر اعلام کرد.

اصلاحیه زمان بندی پرداخت سود

«جم پیلن»: در اطلاعیه‌ای برای سهامدارن این شرکت، زمان پرداخت سود سهام خود را منتشر کرد که شرح آن در زیر قرار دارد.

آگهی پرداخت سود

«لخزر»: زمان پرداخت سود هر سهم شرکت صنعتی پارس خزر نیز 13 اسفند ماه سال 98 اعلام شد که از تمامی شعب بانک سپه قابل دریافت است و سهامداران باید با در دست داشتن شماره حساب و کد بورسی خود برای دریافت سود سهام اقدام کنند.

«بشهاب»: شرکت لامپ پارس شهاب نیز زمان پرداخت سود خود را یک اسفند ماه سال 98 اعلام کرد که سهامداران می‌توانند با مراجعه به بانک صادرات سراسر کشور و با در دست داشتن کارت ملی و کد بورسی، سود خود را دریافت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.