کد مطلب: ۷۹۸۵۱۲

افتتاح ۱۶ هزار مسکن مهر در اردیبهشت ماه

افتتاح ۱۶ هزار مسکن مهر در اردیبهشت ماه

وزارت راه و شهرسازی قرار است در دومین ماه 1402، تعداد 16 هزار واحد مسکن مهر را افتتاح کند. این واحدهای مسکونی در شهرهای اطراف تهران افتتاح خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 16 هزار واحد مسکن مهر در اردیبهشت ماه خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اردیبهشت ماه ۱۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و مجلسی به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا جعفری اظهار کرد: برنامه‌های ساخت و تحویل واحدهای مسکونی در دو بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را دنبال می‌کنیم که انشاءالله امسال در فصل‌های مختلف واحدهایی را آماده می‌کنیم و به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

وی افزود: سال گذشته ۵۰ درصد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر را آماده تحویل کرده بودیم که ۱۰ هزار واحد آن در شهر جدید پردیس بود. قرار شد اواخر پارسال این واحدها تحویل متقاضیان شود اما نظر وزیر راه و شهرسازی این بود که واحدها باید قابلیت بهره‌برداری در تاریخ افتتاح را داشته باشد.

جعفری خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته تاریخ افتتاح و تاریخ بهره‌برداری همزمان نبود؛ چرا که دریافت دفترچه اقساط و اقدامات تکمیل واحدها مثل نصب کابینت، پکیج، رنگ‌آمیزی و غیره حدود سه ماه طول می‌کشید. در حال حاضر با توجه به تاکید دکتر بذرپاش واحدها باید آماده سکونت باشد. به همین دلیل افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس به اردیبهشت موکول شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید آماده افتتاح است گفت: در اردیبهشت ماه ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس، ۲۸۰۰ واحد در پرند، ۱۴۰۰ واحد در گلبهار و ۲۲۰۰ واحد در شهر جدید هشتگرد افتتاح می‌شود.

به گفته جعفری، مراحل تکمیل ۳۰ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر در شهرهای جدید دنبال می‌شود و تا پایان سال جاری کل پروژه مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.