کد مطلب: ۵۸۷۴۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شاخص کانال ۱٫۴ میلیون واحدی را از دست داد

شاخص کانال ۱٫۴ میلیون واحدی را از دست داد

امروز در آخرین روزمعاملات بازار سهام افت شاخص بورس همچنان ادامه دارد و حالا در نیمه دوم معاملات شاخص کانال ۱٫۴ میلیون واحد را از دست داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز در آخرین روز معاملات شاخص کل بورس کانال ۱٫۴ میلیون واحد را از دست داد. روز گذشته هم شاخص ۳۸ هزار واحد افت را ثبت کرد.

همسو با افت شاخص کل، شاخص هم‌وزن هم افت قابل توجهی را از خود نشان داده و حالا به کانال ۳۹۳ هزار واحد وارد شده است.

کارشناسان بازار سرمایه در پیش‌بینی روند بازار این هفته تحرکات بازار را مثبت ارزیابی کردند و احتمال رسیدن شاخص به محدوده ۱٫۶ میلیون واحد را می‌دادند اما حالا این موضوع منتفی شده است.

در حالی که کمتر از یک ساعت به پایان زمان معاملات باقی مانده است سه نماد فارس، پارسان و شپنا بیشترین تاثیر منفی را در افت ۲۰ هزار واحدی شاخص داشته‌اند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حیدریم

    مردم با این شاخص بازی گول میزنند ببین قیمتها تو شاخص 1200 چقدر بوده الان چقدر هست نمونه بگیلان

  • ناشناس

    خدا خودت به دادمان برس. نابودمون کردن

  • ناشناس

    یه تحلیل بنیادی ساده و بدیهیه براساس قیمت دلار تجارت نیوز عنایت بفرمایداگر به قیمت دلاره قیمت دلار با برجامی که فعلا معلوم نیست چه زمانی و چطور به نتیجه برسه مدت کوتاهی به ۱۸تا ۲۰ پیش بینی میشه برسه البته دوباره بالا میره واردات با خرج دلار بالا میره چون مبادلات ارزی شروع میشه تقاضای دلار زیاد میشه درهرصورت همین قیمت حداقل یعنی ۱۸-۲۰ را هم اگر در نظر بگیریم بهار و اوائل تابستان با شاخص ۲ میلیون قیمت دلار همین بود البته فعلا که دلار بالای ۲۷ و به فرض انتظاری کاهش دلار گفتم که در آن صورت هم حتی قیمت سهام و شاخص باید در حد همان زمان باشه البته تورم عمومی را اگر مبنای تورم قیمت سهام در نظر بگیریم که از دلار هم جلو افتاده به عبارتی قیمت سهام خیلی از دلار و بخصوص تورم عمومی و کالا عقبه

  • ناشناس

    ترا خدا بیایید نفرو شید صف فروش تشکیل ندهید چرا بهانه دستشون میدهید چرا صبر نمیکنید مگر پول کارکزاری و مالیات را با خرید و فروش محاسبه نمیکنید خب هر که هر سهمی داره نگه داره پولی هم وارد نکنید چرا بهانه دست دولت میدهید چرا چرا چرا چرا بورس سرمایگذاری حداقل یکساله است صبر کنید.

  • ناشناس

    ای کاش کل سهامداران حقیقی و حقوقی با هم متحد میشدن و کسی صف فروش نمیرفت تا ببینیم چه کاسه ای زیر نیم کاسه است دولت چشم طمع داره به بازار سرمایه و راحت ترین منبع دسترسی آسان و سریع و نقد بدون دردسر جای تاسف است که دولت خودش را شریک پول خصوصی زحمت کشیده مردم میدونه و حلال و حرام را رعایت نمیکنه .واقعا…..
    وای به روزی که بگندد نمک……

  • ناشناس

    منتظر زیر یک میلیون واحد باشید . دولت 500 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد وزیر اقتصاد هم که فرمود بورس بهتر از قرص از بانک مرکزی است .

  • شلغم الدوله

    ۱ سال و نیم تو بورس هستم تمام سرمایه م (۹۵ ٪) پودر شد. عزیزان تو بازار نوسانی بیشترین ضربه رو سهام کوچک متحمل میشه چون اول از شاخص سازها استقبال میشه و میدونن باید مثبت باشه بعد میان سراغ سهام غیرشخص ساز. حالا اگه زمان کوتاهی شاخص مثبت باشه همون زمان سهام کوچک میان پایین تا قیمت جذاب‌تر بشه و بعد از اینکه شاخص منفی شد بازم منفی میشن.

  • ناشناس

    اگه محدوده نوسان نباشه بازار سریعتر به تعادل میرسه صفی در کار نیست رانتی در کار نیست شاخص سازی در کار نیست.

  • شایان

    شما پول هاتون رو به خاطر پولدار شدن به بورس آوردید،نه به خاطر کمک به دولت،حالا هم که‌ ضرر کردید مقصر طمعکاری خودتون بود،به دولت ربطی نداره عزیزان من.

  • ناشناس

    کاربر ۱:۳۹ خدا وکیلی خودت فهمیدی چی گفتی !!!! اول می فرمایید منتظر شاخص زیر ۱۰۰۰۰۰۰ باشید چون دولت ۵۰۰ هزار میلیارد کسری بودجه دارد دوم می فرمایید وزیر اقتصاد گفته بورس بهتر از بانک مرکزی است ، یک کمی فکر کن بعد نظرهای هچل هفت بنویس