کد مطلب: ۵۱۹۲۹۵

افت ۱۵۲ تومانی بهای دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

افت ۱۵۲ تومانی بهای دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در دومین هفته ماه اسفند با افت نسبی روبرو شد که قیمت دلار پس از کاهش ۱۵۲ تومانی به رقم ۲۴ هزار و ۶۶۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته دوم ماه اسفند ۱۵۲ تومان کاهش یافت و با ثبت رقم ۲۴ هزار و ۶۶۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز تغییر نکرد اما در ادامه فعالیت بازارها کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افزایش ۱۰۰ تومانی به رقم ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید، قیمت دلار نیز در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نیز تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت یورو به رقم ۳۱ هزار تومان رسید، همچنین قیمت دلار در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی به دلیل تعطیلی رسمی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۸۱۲ و قیمت یورو در رقم ۳۰ هزار و ۴۰۱ تومان ثابت ماند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با وجود ریزش، جزو بهترین بازارها بود، از بورس و طلا که ریزش شدید داشتن خیلی بهتر بود.

  • ناشناس

    زحمت کشیده..