کد مطلب: ۲۹۲۱۹۶

افزایش بهای بلیت هواپیما به صنعت حمل‌و‌نقل هوایی آسیب می‌زند

افزایش بهای بلیت هواپیما به صنعت حمل‌و‌نقل هوایی آسیب می‌زند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که افزایش بهای بلیت هواپیما به صنعت حمل‌و‌نقل هوایی کشور آسیب جدی وارد می‌کند، تدبیر‌اندیشی دراز‌مدت برای نرخ بلیت را خواستار شد.

محمدرضا رضایی کوچی شامگاه شنبه در آیین معارفه مدیر کل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز افزود: مردم طی سال‌های اخیر به استفاده از هواپیما روی آورده اند و افزایش قیمت بلیت آنها را نسبت به استفاده از هواپیما بی رغبت خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، او ادامه داد: تاکنون نیز جلساتی برای حل این مشکل تشکیل شده و درخواست کرده‌ایم که قیمت‌ها کنترل و متعادل شود وگرنه صنعت حمل و نقل هوایی کشور زمین خواهد خورد.

وی، ضمن انتقاد از افزایش تعداد ایرلاین‌ها در کشور افزود: هر کس که از راه رسیده چند هواپیما خریده و یک ایرلاین راه انداخته است و چون هواپیما به تعداد کافی و برای جایگزینی نیست و توان مدیریتی هم ضعیف است شاهد افزایش تاخیر در پروازها و نارضایتی مردم هستیم.

رضایی کوچی گفت: تقاضا داریم که مجوز تاسیس ایرلاین داده نشود مگر در مواردی که متقاضی از یک پشتوانه مالی قوی برخوردار باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کند.

مدیرکل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز هم، ضمن تاکید بر لزوم تکیه بر دانش داخلی برای کاهش فشار تحریم‌ها به ویژه تحریم صنعت هوایی گفت: بر همین اساس، شرکت هواپیمایی آسمان به دنبال ارتقا و تقویت بخش های مرتبط با این موضوع است.

حمید رضا اسلامی نیا، حفظ و ارتقای جایگاه هواپیمایی آسمان را از جمله اهداف خود برشمرد و افزود: به دنبال این هستیم که از طریق اتخاذ تصمیمات مدون و استراتژیک و همراه با مدیریت علمی، افزایش سطح کمی و کیفی خدمات و رعایت استاندارهای ایمنی و امنیتی، رضایت کامل مردم را جلب کنیم.

در این مراسم حمیدرضا اسلامی نیا به عنوان مدیر کل شرکت هواپیمایی آسمان پایگاه شیراز معرفی شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.