کد مطلب: ۱۷۵۴۱۹

بودجه وزارت کار ۸۵۰۰ میلیارد تومان زیاد شد

بودجه وزارت کار ۸۵۰۰ میلیارد تومان زیاد شد

در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۲ هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده که ۸۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در مجموع ۳۲.۵۶۰.۵۷۰.۱۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان تعیین کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از این میزان، بودجه صندوق بازنشستگی کشوری ۳۰۲.۳۴۰.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک به اداره و نگهداری مجموعه‌های تفریحی، ورزشی و کارگران ۲۰.۵۰۰ میلیون ریال،‌ بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۵.۱۹۶.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک وزارت کار به موسسه آموزش علمی کاربردی مهارت به میزان ۲۴۲.۳۰۰ میلیون ریال و بودجه مربوط به کمک وزارت کار به شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها به میزان ۵۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

دولت در لایحه بودجه سال ۹۶ ، بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ۲۴.۰۴۶.۷۸۰.۱۰۰.۰۰۰ میلیارد تومان تعیین کرده بود که از این میزان بودجه صندوق بازنشستگی کشوری ۲۱۹.۷۷۴.۸۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک به اداره و نگهداری مجموعه‌های تفریحی،ورزشی و کارگران ۲۶.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک به ارتقای خدمات رفاه اجتماعی اقشار خاص به میزان ۱۱.۱۹۱.۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

همچنین بودجه مربوط به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ۴.۵۹۰.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه کمک وزارت کار به موسسه آموزش علمی کاربردی مهارت به میزان ۲۴۱.۰۰۰ میلیون ریال، بودجه مربوط به کمک وزارت کار به شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها به میزان ۳۰.۰۰۰ میلیون ریال و بودجه وزارت کار برای بیمه‌های اجتماعی ۱۲.۶۳۰.۰۰۰ میلیون ریال اعلام شده بود.

مقایسه بین بودجه سال ۹۶ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مبلغ ۲۴۰.۴۶۷.۸۰۱ میلیون ریال با بودجه وزارت کار در سال ۹۷ به مبلغ ۳۲۵.۶۰۵.۷۰۱ میلیون ریال حاکی از آن است که بودجه امسال این وزارتخانه ۸۵۰۰۰ میلیون ریال افزایش داشته است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.