خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۲۴۴۲

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به میزان حداقل حقوق کارگران خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به میزان حداقل حقوق کارگران خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد شریعتمداری ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه اسلامشهر طی سخنانی گفت: با بانک مرکزی و وزارت مسکن برای تسهیل خرید مسکن کارگران مذاکراتی انجام شده است و در این راستا کارگروهی تشکیل شده است.

وی افزود: نرخ حداقل دستمزد رشد یافته در حقوق حداقلی بازنشستگان معادل ۳۶ درصد رشد حداقل دستمزد کارگران افزایش یافت و این افزایش در جلسه اخیر دولت مصوب و به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است و اعمال خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این افزایش حقوق در همین ماه اعمال خواهد شد.

شریعتمداری با بیان این که توجه به انسان محوری در امر تولید به معنی توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است، گفت: با کسب اجازه از رهبر معظم انقلاب ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی در اختیار گرفتیم و نیمی از آن را از طریق ۴ بانک عامل در اختیار فعالیت تولیدی کشور با نرخ ۴ درصد و ۶ درصد قرار دادیم، که البته ۷۰ درصد این منابع جذب بخش کشاورزی شد، که اغلب این منابع برای پرورش دام مصرف شد.

وی گفت: این منابع باید در اختیار اقتصاد دانش بنیان که متکی بر فکر جوانان ایرانی است، قرار بگیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: امیدواریم با این روند اولاً از اشتغال موجود صیانت کرده و در گام دوم تلاش کنیم، تا اشتغال جدیدی ایجاد کنیم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    شماروبخدا بااین مبلغ اندک حقوق وبااین تورم چگونه میشه زندگی کردشماخودتون روجای مابگذاریدوببینید بایک میلیون پانصدهم میتونین زندگی کنید که مازندگی کنیم ولابخدابه پیغمبربابدبختی وبیچارگی امورات میگذرانیم شماروبخدابفکرمابازنشستگان باشید یابایدخلاف کنیم یادزدی که ازمابرنمیادفکراساسی کنی بگفته دولت همون ۴۰۰هزار+ده درصدکه زیادمیکردیدهرچندکه همون هم مبلغی نبود

  • ناشناس

    کسی متوجه شده این چی گفته?