خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۷۰۱۱

وحید محمودی، کارشناس اقتصادی در تجارت‎نیوز :

واکاوی تبعات افزایش مزد / با افزایش حقوق سال بعد چه باید کرد؟

واکاوی تبعات افزایش مزد / با افزایش حقوق سال بعد چه باید کرد؟

وحید محمودی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و از متخصصان حوزه فقر با حضور در تجارت‌نیوز به تبعات افزایش دستمزد می‌پردازد و پاسخ می‌دهد که برای مساله حقوق کارگران و کارمندان در سال بعد چه تصمیمی می‌توان اتخاذ کرد.

وحید محمودی، از متخصصان حوزه فقر با حضور در تجارت‌نیوز به تبعات افزایش دستمزد می‌پردازد و پاسخ می‌دهد که برای مساله حداقل حقوق کارگران و کارمندان در سال بعد چه تصمیمی می‌توان اتخاذ کرد.

محمودی ترجمه‌هایی از آمارتیاسن، اقتصاددان نوبلیست هندی داشته که معروف‌ترین آن توسعه به مثابه آزادی است.

محمودی با حضور در تجارت‌نیوز به وضعیت اقتصاد ایران در سال 98 می‌پردازد و درباره افزایش دستمزد راهکارهایی را که می‌توان اتخاذ کرد شرح خواهد داد.

مشروح این مصاحبه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    متاسفانه کارفرما ها از همین الان جو سازی علیه افزایش حقوق شروع کردن که خدای نکرده حداقل حقوق اضافه نشه، در حالیکه اکثرشون حتی تو این شرایط اقتصادی درآمدشون بیشتر از قبل هم شده، متاسفم براتون

  • ناشناس

    اینهمه تورم در جامعه داریم کسی مخالفت و اقدامی در جهت کاهش نمی کنه فقط تا میخواد دو ریال به حقوق کارمند و کارگر اضافه بشه یک عده آدم روشن فکر نمای بی سواد مخالفت می کنن که نکنه خدا نکرده ثبات اقتصادی موجود به هم بخوره و تورم ایجاد بشه همش فیلمه و این دولت همه از سرمایه داران و دشمن قشر ضعیف هستند […]