کد مطلب: ۴۲۲۷۵۰

توضیحات نوبخت درباره افزایش حقوق کارمندان به صورت پلکانی معکوس

توضیحات نوبخت درباره افزایش حقوق کارمندان به صورت پلکانی معکوس

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش ۱۵ درصدی با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر نوبخت در خصوص افزایش پلکانی حقوق کارمندان ، اظهار داشت: به صورت متوسط منابع افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ دیده شده است اما سناریوی برای عملکرد افزایش حقوق پلکانی کارمندان نیز در نظر گرفته‌ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: به صورت مثال در راهکار افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت کف حقوق ۳ میلیون تا ۲ میلیون ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که باید به صورت پلکانی نزولی افرادی که کمتر از میزان مشخص شده حقوق دریافت می‌کنند به این حداقل برسند.

وی ادامه داد: حقوق افرادی که بیش از سقف تعیین شده است ۱۲ درصد افزایش پیدا کند و ۳ درصد دیگر به حقوق افرادی که زیر سقف مشخص شده است، تخصیص داده شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه سناریوهای متفاوتی را در نظر داریم که در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هر تصمیمی که در زمینه افزایش پلکانی حقوق کارکنان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و صحن علنی مجلس مورد تصویب قرار بگیرد اجرا می‌کنیم.

منبع: خانه ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کینگلی

    شعارهای امید دهنده این وزیر در حال حاضر هفت ساله شدن نزدیک میشود ، بنظرمیاد ایشان برای دوران پیری نسل فعلی برنامه امیدوار کننده تهیه و تنظیم نموده است.
    لطفاً تکلیف تدبیرهای گذشته را مشخص نمایید سپس …

  • سید

    طبق قانون افزایش حقوق باید به میزان تورم سالیانه باشد ، (اگه به فرض درست باشه )طبق آمار بانک مرکز ی ایران که خودش هم دولتی است تاپایان دی ماه 53 درصد بوده بهمن و اسفند هم مال خودتون ، مگه صدقه دارید میدید 15 درصد پلکانی ، مردم اگه چیزی نمی گن نگید نمی فهمن …. بموقع حقتون روتوی کف دستتون میذارن!!!؟؟؟

  • ناشناس

    به من بدبخت چه که همی سبد معیشتی هم دریافت نمیکنم وام گرفتم اومد تو حسابم میگن تو حسابت بالاست.. 15میلیون وام گرفتم 6عددهم بز غاله فروختم پولش اومد تو حسابم ولی اونهایی که ماهی 7میلیون حقوق می گیرن تمام کمال براشون پرداخت میکنم امیدوارم که مسیولین این پیامو ببینن

  • ناشناس

    سلام حقوق مستمری بگیران چطور ؟ واقعا با این گرانی با این حقوق کم خیلی کاش مسئولین یک ماه خودشونو به جای این بندگان خدا بگذارن ببینن میشه با ۵۰۰ تومان زندگی کرد

  • ناشناس

    پس بدبخت باز نشسته ها کجای این جدول قرار دارند

  • ناشناس

    ازسال ۹۵ تاحالا به کارکنان بهزیستی قول افزایش حق‌وق رو دادید ولی فقط این مورد رو پزشکان برخوردار شدند .یک بام و دو هوا رو کجا میشه دید.برای یک روز بیا و جای ما بشین