کد مطلب: ۴۱۶۵۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

زیان‌ده‌ترین بانک کشور افزایش سرمایه‌‌ای ندارد

زیان‌ده‌ترین بانک کشور افزایش سرمایه‌‌ای ندارد

بانک شهر که با زیان انباشته 13 هزار میلیارد تومانی، زیان‌ده‌ترین بانک کشور بوده اعلام کرد که در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های پیش روی بانک‌ها برنامه مدونی برای افزایش سرمایه ندارد.

زیان‌ده‌ترین بانک کشور اعلام کرد شایعات مربوط به افزایش سرمایه این بانک از پایه بی‌اساس است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک شهر که به تازگی بخشی زیادی از اموال مازاد خود را به مزایده گذاشته بود با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه‌ خود در سامانه کدال اطلاعات با اهمیتی را افشا و عنوان کرد: پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به استحضار می‌رساند به اطلاع سهامداران
گرامی می‌رساند، بانک شهر در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های پیش روی بانک‌ها برنامه مدونی برای افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و یا طرق دیگر نداشته و شایعات مطرح شده در فضای مجازی در این خصوص بی‌اساس است.

98451 1

تکذیب افزایش سرمایه بانک شهر

بانک شهر در آخرین عملکرد خود، زیان انباشته 13 هزار میلیارد تومانی را در پایان شهریور ماه سال 1398 به ثبت رسانده که در میان بانک‌ها بیشترین میزان را به خود احتصاص داده است.

سرمایه بانک شهردر حال حاضر حدود 1.5 هزار میلیارد تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پس چرا سود روز شمار ۲۰درصدی پرداخت می کند؟

  • ناشناس

    یه دفعه بگین پوکیده

  • ناشناس

    سلام. ببخشید این همه زیان از کجا آمده. وام هاشونو به کی دادن. کجا سرمایه گذاری کرده اند؟ از همه مهمتر مدیران این بانک ها چه کسانی هستند؟اینها ثمره عدم شایسته سالاری هست. چیز ی که برای ما ایرانیها اصلا مهم نیست. بله شایسته سالاری به زبان بازی باند بازی زرنگ بازی زیرآب زنی پررویی وخوش تیپی نیست داداشای گلم. آدمای شایسته هیچ کدام اینها را ندارند. فقط توانمندند والسلام.

  • سعید آبدار

    وقتی اکثر بانکهای کشور را زیر ذره بین نگاه کنیم، اکثر آنها را خیلی شبیه به وضعیت بانک شهر خواهیم یافت…! ایکاش خیلی واقع بینانه به قضیه نگاه شود، چرا که بهرحال اوضاع اقتصادی کشور واقعاً وضع اسفباری پیدا کرده و در حالیکه بدهی دولت به بانک مرکزی شبیه به اعداد و ارقام نجومی است امیدوارم خداوند به همه ما مرحمت فرماید و عاقبت کار را آنطور که خود میداند، ختم به خیـــــر نماید…، انشاالله.

  • رضا

    بله دیگه بانکی که بیشتر از سرمایش سود وتسهیلات میده اخرش بایدهمچین ضرره هنگفتی بده ایا مسولین بانک شهر به این موضوع تاحالا فکر کرده اند نضام بانکی بی‌فکر!؟!؟