کد مطلب: ۱۷۰۵۸۹

معاون وزیر بهداشت اعلام کرد

افزایش شمار مصدومان زلزله غرب کشور به ۷۴۶۰ تن

افزایش شمار مصدومان زلزله غرب کشور به 7460 تن

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است، گفت: خوشختانه شرایط اسکان برای همراهان مصدومین منتقل شده به تهران و البرز فراهم شده است.

قاسم جان‌بابایی با بیان اینکه تعداد مصدومین حادثه در حال حاضر به 7460 نفر رسیده است، گفت: با همت و تلاش کادر درمان تاکنون 4313 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند. خوشبختانه 720 نفر از مصدومین زلزله غرب کشور با حال مساعد مرخص شده‌اند و 960 مصدوم در حال حاضر بستری هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: 206 تن از مصدومین توسط بالگرد و با همراهی کادر مجرب پزشکی و پرستاری به کرمانشاه و 231 مصدوم به تهران و البرز منتقل شده‌اند. همچنین 62 مصدوم نیز برای دریافت خدمات پزشکی به همدان انتقال یافته‌اند.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه دارو، تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی به منطقه زلزله‌زده ارسال شده است، گفت: بیش از 300 نفر کادر پزشکی اعم از تکنسین، پزشک متخصص، جراح و پرستار به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند و ارائه خدمات درمانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی دایر شده و ارائه خدمت در منطقه با جدیت تمام ادامه دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت درمان، جان‌بابایی با بیان اینکه شرایط اسکان برای همراهان مصدومین منتقل شده به تهران و البرز فراهم شده است، گفت: امیدواریم خدمتی شایسته و درخور هموطنان به آنها ارائه شود. خوشبختانه در حال حاضر مشکلی از حیث دارو، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی در منطقه وجود ندارد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.