کد مطلب: ۲۹۳۱۹۲

یک کارشناس خودرویی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

خودرو بخرید؛ افزایش مجدد قیمت‌ها دور از انتظار نیست

خودرو بخرید؛ افزایش مجدد قیمت‌ها دور از انتظار نیست

یک کارشناس حوزه خودرو می‌گوید که مردم خودروی مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ چراکه افزایش دوباره قیمت‌هادور از انتظار نیست. 

یک کارشناس حوزه خودرو در توصیه‌ای به مردم گفت: مردم چنانچه برای مصرف نیاز به خودرو دارند، باید هر چه سریع‌تر خودروی مورد نظر خود را از بازار خریداری کنند؛ چراکه با این رویه به نظر می‌رسد که قیمت پراید در ماه‌های آتی و براساس انتظار تورمی افزایش یابد.

فربد زاوه در گفتگو با تجارت‌نیوز افزود: صنعت خودروی کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد. روند قیمت محصولات پرتیراژ ایرانی همانند پراید مداما در حال افزایش است. به عنوان مثال طی چند روز اخیر پراید رکود قیمت‌ها را شکست و به مرز 45 میلیون تومان هم رسید. در حقیقت وضعیت قیمت خودروها نیز همانند نرخ ارز روزانه در حال تغییر است.

او در پاسخ به این پرسش که راهکار برای جلوگیری از افزایش قیمت خودروهای ایرانی چیست؟ پاسخ داد: تیراژ خودرو به طور چشمگیری کاهش یافته و همین موضوع نیز عرضه خودرو در بازار را متوقف کرده است،این نبود برنامه‌ها باعث اغتشاشات شده است. راهکار کاهش قیمت‌ها به تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی باز می‌گردد. این روزها شاهد افزایش نرخ تورم هستیم که نه تنها وزارت صنعت، معدن وتجارت برنامه‌ای برای مهار این معضل ندارد بلکه بانک مرکزی نیز فاقد برنامه است. بنابراین تا زمانی که برنامه کلانی برای کاهش نرخ تورم در نظر گرفته نشود شاهد نرخ صعودی قیمت‌ها خواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمی دانماین کارشناس هارا از کجا میاران که قیمت خ۵۰۰۰۰۰۰تومان بیشتر میکن ولی کسی هم تکذیب نمکند معاوم چرا

  • ناشناس

    معلوم است حمایت از کالای ایرانی ساز و کارش خیلی آماده نبود

  • جمشید

    گول زدن تا کی؟واقعا متاسفم

  • ناشناس

    مردم فهیم ازخرید خودرو امتناع کنید اگرشش ماه مردم خودرو نخرند خواهید دید خودرو سازان به التماس خواهند افتاد.چون جائی برای نگهداری ندارند وثانیا نمیتوانند تولید خودرا که درواقع سرمایه انهاست بلا استفاده بگذارند.درمقابل دلالان وزالوصفتان مقابله به مثل کنید.

  • ناشناس

    […] اسپند برا خودت دود کن!!!

  • الف

    متاسفانه ایشان دانسته یا نادانسته بر التهابات افزوده و در بوق تخریب اقتصاد ملت عزیز و برافزایش دارایی یک عده نوکیسه می دمد که البته به لطف خداوند متعال رسوا خواهند شد.

  • ناشناس

    مدرک کارشناس رو از کجا گرفته؟
    خیلی سطحش بالا بود

  • ناشناس

    خیلی با سواته این کارشناس

  • ناشناس

    خوب نخرید چرا به این بابا گیر دادید اصلا ماشین ارزون میشه تو فکر نباشید این اقا نظرش همینه

  • مریم

    همش تقصیرخودمان آخه این ماشینای گرون و […] رواگرشش ماه نخریدرودستشون میمونه چرامیخریدازماست که برماست