کد مطلب: ۱۱۷۹۶۷

افزایش نرخ سکه و دلار در بازار + قیمت ها

افزایش نرخ سکه و دلار در بازار + قیمت ها

بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی با قیمت هزار و116  دلار و 40 سنت بفروش رسید. به گزارش تجارت نیوز، امروز هر قطعه سکه بهار آزادی یک میلیون و 125 هزار تومان و هر قطعه سکه امامی نیز یک میلیون و 143هزار تومان فروخته می شود. بر پایه این گزارش، هر قطعه نیم سکه

بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی با قیمت هزار و116 دلار و 40 سنت بفروش رسید.

به گزارش تجارت نیوز، امروز هر قطعه سکه بهار آزادی یک میلیون و 125 هزار تومان و هر قطعه سکه امامی نیز یک میلیون و 143هزار تومان فروخته می شود.

بر پایه این گزارش، هر قطعه نیم سکه نیز 598هزار تومان، ربع سکه 315هزار تومان و سکه یک گرمی نیز 196هزار تومان بفروش می رسد.

همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز 112هزار و 849تومان است.

بنابر این گزارش امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد 3925 تومان ، یورو 4260 تومان ، پوند نیز 4 هزار و 930 تومان ، درهم امارات 1090تومان ، لیر ترکیه 1160 تومان و هر درام ارمنستان نیز 9 تومان می باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رجب خانی

    ایکاش وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی به مردم توضیح میدادند که چرا پس اندازهای مردم که باخون دل جمع آوری برای روزگار پیری و درماندگی ذخیره میشود اینگونه با تدبیر آنان بی ارزش می شود؟

  • hamid

    واقعا چرا دولت هر ساله بخاطر کمبود بودجه، این قدر ارز رو گرون میکنه؟!!!
    چرا باید ما با بدبختی دوزار حقوق بگیریم بعد بیاییم برای تامین مایحتاج ضروری خودمون با مشکل کمبود یا عدم وجود نقدینگی روبرو بشیم؟!
    آقایان اقتصاد رانتی و دولتی تا کی ادامه داره؟ چرا باید همه هزینه ها از جیب مردم پرداخت بشه؟ درآمد به تومان اما مخارج به دلار و یورو؟!!!!!!