کد مطلب: ۱۱۹

افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق از فروردین اعمال می‌شود

افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق از فروردین اعمال می‌شود

تجارت نیوز:وزیر نیرو از افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق خبر داد و گفت: افزایش قیمت برق از اسفندماه اعمال می‌شود اما قبوضی که افزایش قیمت برق در آنها اعمال شده است، فروردین‌ماه ۹۳ به دست مشترکان می‌رسد. حميد چيت‌چيان در حاشيه بازديد از ششمين نمايشگاه بين‌المللي انرژي‌هاي تجديدپذير، بهره‌وري انرژي و مولدهاي مقياس کوچک در

تجارت نیوز:وزیر نیرو از افزایش ۲۴ درصدی قیمت برق خبر داد و گفت: افزایش قیمت برق از اسفندماه اعمال می‌شود اما قبوضی که افزایش قیمت برق در آنها اعمال شده است، فروردین‌ماه ۹۳ به دست مشترکان می‌رسد.

حميد چيت‌چيان در حاشيه بازديد از ششمين نمايشگاه بين‌المللي انرژي‌هاي تجديدپذير، بهره‌وري انرژي و مولدهاي مقياس کوچک در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران، درباره افزايش قيمت برق گفت: براساس مصوبه دولت، افزايش 24 درصدي قيمت برق اعمال مي شود و چون قبض هاي برق هر يک ماه و نيم صادر مي‌شوند، بنابراين قيمت برق در قبوض سال 92 افزايش 24 درصدي نخواهد داشت.

وي با بيان اينکه افزايش قيمت از اسفندماه اعمال مي‌شود اما قبوضي که افزايش قيمت برق در آنها اعمال شده است، فروردين‌ماه 93 به دست مشترکان مي‌رسد، گفت: با توجه به مصوبه اخير هيات وزيران، قبوض فروردين ماه مشترکان با اعمال افزايش قيمت صادر خواهد شد.

وي با اشاره به سياست‌ها و راهبردهاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري درباره اقتصاد مقاومتي، گفت: همين فناوري‌هاي نو و انرژي‌هاي تجديدپذير از مواردي است که جزو سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري است.

وي با بيان اينکه با استفاده از انرژي‌هاي نو مقادير زيادي انرژي فسيلي، نفت خام و گاز طبيعي صرفه‌جويي مي شود، گفت: با صرفه‌جويي استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير، مي‌توان محصول‌هاي ارزشمندي را توليد و صادر کرد.

وي تصريح کرد: با استفاده از انرژي‌هاي تجديدپذير، امکان صادرات بيشتر مي شود و اين فناوري‌ها به حفظ محيط زيست، افزايش بهره‌وري و کاهش مصرف انرژي کمک مي‌کند که همانا اجرايي ساختن سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري است.

وزير نيرو با بيان اينکه متاسفانه مصرف انرژي در کشور بسيار بالا است و روزانه مقادير قابل‌توجهي از انرژي در کشور به هدر مي‌رود؛ ابراز اميدواري کرد: با اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي که بخشي از آن مرتبط با انرژي است، خدمات شايسته‌اي به اقتصاد کشور انجام دهيم و اقتصاد را متحول کنيم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.