کد مطلب: ۲۱۰۸۷۲

افزایش ۳۱ درصدی پیش‌فروش بلیط قطار در ایام نوروز ۹۷

افزایش ۳۱ درصدی پیش‌فروش بلیط قطار در ایام نوروز ۹۷

مدیرکل راه‌آهن استان قم از افزایش ۳۱ درصدی صندلی‌های پیش‌فروش شده قطار در ایام نوروز سال ۹۷ خبر داد.

محسن اعتماد در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم غروب سه‌شنبه در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به فعالیت راه‌آهن در ایام نوروز، اظهار کرد: قطارهای پیک نوروزی راه‌آهن از ۲۵ اسفندماه فعال خواهد شد و ستاد نوروزی نیز از این تاریخ تا ۱۵ فروردین‌ماه فعال خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به افزایش صندلی‌های مسافری راه‌آهن در نوروز امسال، افزود: صندلی‌های پیش‌فروش نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته و از ۱۲۰ هزار صندلی به ۱۵۶ هزار صندلی رسیده است.

به گفته مدیرکل راه‌آهن استان قم تعداد رام قطارها نیز از ۷۵۶ رام قطار به ۸۴۶ رسیده و شاهد افزایش ۱۶ درصدی در این شاخص نسبت به سال گذشته هستیم.

اعتماد با تاکید بر اینکه امسال در بلیط‌های قطار هیچ‌گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت، تصریح کرد: در ۴ ایستگاه در محدوده استان قم نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی داریم که بازدیدهایی از سوی ستاد اقامه نماز صورت گرفته و از استانداردهای لازم برخوردار است.

مدیرکل راه آهن استان قم به تردد بالای مسافر در ایستگاه راه‌آهن قم اشاره کرد و افزود: ایستگاه راه آهن قم سومین ایستگاه پر تردد راه‌آهن کشور است و روزی ۵ هزار مسافر از این ایستگاه تردد دارند.

وی همچنین رانندگان و مسافربرهای شخصی مقابل این ایستگاه را یک معضل خواند که نیاز به ساماندهی و نظارت دارد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.