کد مطلب: ۶۸۶۸۲۸

بازنشستگان تأمین اجتماعی بخوانند/ تایید افزایش ۳۸ درصدی حقوق

بازنشستگان تأمین اجتماعی بخوانند/ تایید افزایش ۳۸ درصدی حقوق

مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

به نقل از ایمنا، علی اکبر عیوضی عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با اعلام این مطلب که روز چهارشنبه و پنج شنبه همراه با اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونان وزارتخانه و سازمان دیداری داشتیم، اظهار کرد: در جلسه قرار شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «منظور از عین قانون در جلسات مطرح شده چه بوده است؟» جواب داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان آن چیزی است که مجلس تایید کرده و از طریق رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است.

آنچه مجلس تایید کرده است، مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی به تبعیت از مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزارتومان حقوق مستمری بازنشستگان سایر سطوح یا همان متوسط بگیران است.

عیوضی در پایان با بیان اینکه «قرار بوده است امروز زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، به طور رسمی‌تر از طریق رسانه‌ها این خبر را اعلام کند.» افزود: ما نیز امیدوار هستیم که ایشان در اسرع وقت امروز خبر رسمی این لازم‌الاجرا بودن مصوبه مجلس و اجرای آن توسط دولت را اعلام کند.

به ویژه اینکه در جلسه به ما قول داده شده در همین مرداد ماه احکام حقوقی جدید بازنشستگان در پروفایل‌های آنها قرار داده شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افرادی که حقوقشان زیر حداقل هست وسالها منتظر هستن به حداقل برسن که بهر تماشای جهان آمده ان
    آخه به دو میلیون میشه گفت حقوق

  • ناشناس

    چرادولت اینقدرکشش میده خب دیگه ۳۸درصدحقوق بازنشسته های تامین اجتماعی را اعلان واجراکنید

  • ناشناس

    فقط میتونم بگم آگه مرداد ماه با معوقه کامل پرداخت بشه خدا خیرتون بده .

  • دبیر نطرپوری

    با تشکر از پیگیری های شما بزرگواران امیدوارم هرچه سریعتر دغدقه های بازنشستگان با خبرهای اینجنینی برطرف گردد(آمین).

  • آشفته

    اگرقراره که قانون اجرابشه همان نسخه ارسالی که توسط سازمان تامین اجتماعی به هیات دولت برده شد را بایداجرا کنندچون دولت هم برای حداقل بگیران وهم برای سایرسطوح تغییراتی راانجام دادالان که برای مشمولین سایرسطوح همان 38درصدبعلاوه 515هزارتومان تاییدشده برای همه حداقل بگیران نیز همان رقم 57.4درصدباید اعمال شود بازنشستگان عزیز به هوش باشید که مسولین تامین اجتماعی فقط نظرشان به افزایش سایرسطوح متمرکزاست ونامی ازحداقل بگیران نمی آورند کمااینکه بازنشسته ای که بیمه وسابقه بیشتری دارد طبعا ازحقوق بیشتری برخوردارخواهدشد ولی آقایان تامین اجتماعی بافرمول جدید دریافتی همه حداقل بگیران را یکسان کرده وفرقی بین بازنشسته ای که 30سال حق بیمه پرداخت کرده با بازنشسته ای که 20سال سابقه دارد قایل نمی باشد

  • منوچهر

    بالاخره مرداد ماه حقوق جدید را پرداخت میکنند

  • باز نشته

    تاکنون هیچ گونه افزایشی مازاد بر ۱۰ درصد ملغی شده توسط مجلس محترم در حکم حقوق باز نشتگان انجام نگرفته

  • ناشناس

    خبربسیارخوبیه حالا تا اجرا بشه باید از فروردین ماه افزایش ۳۸٪ و ۵۱۵ تومان را پرداخت کنند.که میشه ۵ ماه.

  • مجید

    حقوق اینجانب از ده ملیون کمتربود با یک پسر ازدواج کرده بیکار و دوفرزند محصل هرقدر تلاش کنم بخرج دخل کم می‌آورم جالب اینجاست که اضافه حقوق فقط ده درصد پرداخت کردند دطفا اضافه ۳۸درصد اعمال کنید تا شاید کمی بتوانیم خوراک خانواده تأمین کنیم

  • ناشناس

    خواسته بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی فقط 38%به اضافه 515166 تومان و افزایش مزایای جانبی 650 هزارتومان مطابق تصویب شورای عالی کار می باشد .