کد مطلب: ۵۶۸۵۵۵

گرانی پراید در روز تنفیذ ابراهیم رئیسی

گرانی پراید در روز تنفیذ ابراهیم رئیسی

قیمت پراید در بازار معاملات خودرو امروز با افزایش قیمت ۳ میلیون تومانی روبه بوده است و به قیمت ۱۴۲ میلیون تومانی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت پراید امروز ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ در بازار معاملات خودرو ۱۴۲ میلیون ثبت شد.

قیمت دلار در یک هفته گذشته روزهای پرنوسانی را سپری کرده است؛ تا جایی که هر دلار آمریکا وارد کانال ۲۵ و ۲۶ هزار تومان هم شد.

به این ترتیب، به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار، قیمت خودرودر بازار نیز با وسان قیمت ها روبه رو شد. طی چند روز گذشته تنها پراید ۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

در حال حاضر پراید ۱۱۱ در بازار ۱۴۲ میلیون تومان قیمت دارد و این در حالی است که این خودرو را در روزهای گذشته با قیمت ۱۳۹ میلیون توامن هم می‍شد خریداری کرد.

گزارش ها نشان می دهد که امروز در بازار پراید ۱۵۱پلاس مدل سال ۱۳۹۹حدود ۱۵۴ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت دیگر محصولات سایپا مثل تیبا صندوق دار SX مدل ۱۴۰۰ و تیبا هاچ EX مدل سال باید ۱۳۹۹ حدود ۱۴۰ میلیون تومان هزینه کرد.

بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار چانگان CS۳۵ مدل سال ۱۳۹۹ به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان، ساینا EX دنده ای مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۱۵۰ میلیون، سیتروئن C۳ مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۸۹۰ میلیون و کوییک دنده ای R مدل سال ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۴ میلیون تومان به فروش می رود.

منبع: خبرآنلاین

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این همه هیاهو که رئیسی بشه رئیس جمهور کشور گل و بلبل به کشور طوطی و قناری بهشتی تبدیل میشه ، سالی که نکوست از بهارش پیداست ماستی که ترشه از تغارش پیداست ،،،،

    • ناشناس

      تو فقط یه ماه صبر کن ببین چی میشه ازینرو ب اونرو میشیم بهت قول میدم

    • ناشناس

      سلام
      اینکه از روی تیتر خبر شما به این نتیجه رسیدی نشون دهنده ی اینه که نویسنده ی خبر به هدفش رسیده و تونسته که براحتی با انتخاب تیتر روی شما تاثیرش رو بذاره

    • ناشناس

      بدتر شد یکماه پیش یه پراید مدل ۸۸بود ۶۵الا شده ۷۰بهتر میشهه

  • جهان

    مثلا پرشیا یا 206 3000000000 میرزه

    • علی

      ۱۵ ملیون بودسال ۹۰ ۱۰ سال پیش با بیست تا گوسفند پژوپارس خریدم الان باید ۳۰۰ تا گوسفند بدی تا یه پژو بخری اون موقع زمان احمدی نژ بهتر بود الان دامداری وکشاورزی را هم نابود کردن

  • ممد

    بخدا پراید ده تومن هم ظلمه به ملت تا برسه به ۱۴۲تومنش بله سالی که نکوست ازبهارش پیداست روزی بیادکه بگین خدا پدر روحانی بیامرز

  • ناشناس

    مقصر خود مردم هستن هرچیزی که گرون بشه یه مدتی نخرن ببینید قیمت چطوری خود به خود میات پایین …درضمن یک ویدیو راجب شرکت لبنیاتی عربستان المراعی دیدم که محصولاتش ۲۰درصد گرون کرده مردم همه متحد میشن یه مدت نمی خرن شرگت ضرر زیادی میبینه ومجبور میشه قیمت قبلی با ۲ یا۵ درصد فقط افزایش بده …چه خوب میشد مردم ما یه مدت به خاطر گوشت قرمز .مرغ‌..یاهر چی که بی دلیل گرون میشه متحد بشن نخرن..

  • ناشناس

    ببین تجارت نیوز خودتی جان ب جان روحانی افسادطلبان بکنی همینن والان رئیسی رئیس جمهور بعدم پراید از۱۴شد۱۵۰ تنفیذ کی بود

  • آزمون

    سراب کران فروش نخریدن است
    اینکه مدی آن بالادستی در تصمیم گیری و تصمیم سازی مشکل دارند و توان مدیریتی در کشور با توجه به سیستم غلط و فاسد آن زیر صفر هست بر کسی پوشیده نیست ؟!!اما نکته مهم نوع برخورد ملت هم هست ما ملت فرنگ لازم در برخورد مسایل مختلف را نداریم هماهنگ عمل نمی‌کنیم و این خود موجب سوء استفاده تصمیم گیران بالا دستی میشود که دود آن باز به چشم خود ما ملت میرود قیمت تمام شده این پراید ۲۴تومانی در اصل سی میلیون هم نیست یعنی نباید باشه ؟!!
    نتیجه گیری اینکه ما ملت نیز بی تقصیر نیستیم در برخورد با چنین مسایلی
    از ماست که بر ماست !!!

  • ناشناس

    دروغه به خدا همش دروغه. این قیمتا ماله دولت روحانی بود. الان رئیسی، فولاد و میاره پایین اونوقت ملت میمونن با ۵۰۰۰۰۰ خودروی دپو شده توی خونه هاشون. این خط/ اینم نشون*.
    به خدا خودم امروز کوئیک مدل ۱۴۰۰ با ۱۸ کیلومتر کارکرد خریدم ۱۵۷.
    لااقل نگه دارین زمستون بفروشین.

  • کورش

    ماشین سازی ایران۰

  • کورش

    نترس میخرن مردم ما گران شد

  • amir

    روحانی روز رفتنش اخرین ضربه رو زد . الان این تیترو زدی که بگیم مقصرش رئیسی ؟