کد مطلب: ۴۴۳۲۲۲

از کدال چه خبر؟

کدام شرکت‌های بورسی اطلاعات با اهمیت افشا کردند؟

کدام شرکت‌های بورسی اطلاعات با اهمیت افشا کردند؟

در ۲۴ ساعت گذشته، شرکت‌های متعددی به افشای اطلاعات با اهمیت در خصوص وضعیت شرکت خود پرداختند. اطلاعاتی که می‌تواند روند آتی نماد بورسی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه‌های مندرج در وبسایت کدال، شرکت‌های مختلفی امروز به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب و الف برای مدتی معاملاتشان متوقف شد. در این گزارش به بررسی علل توقف این نمادها و بررسی اطلاعات بااهمیت منتشر شده از سوی آنها می‌پردازیم.

شرکت باما که با نماد کاما و سرمایه ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در بورس فعال است طی اطلاعیه‌ای از فروش یک میلیون ۴۵۴ هزار و ۵۹۱ سهم شرکت ذوب روی اصفهان خبر داد. بر اساس این اطلاعیه سود حاصل از این فروش که معادل ۲٫۶۶ درصد کل فروش سال قبل کاما بوده، معادل ۵۷ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

شرکت مبین وان کیش (اوان) نیز در اطلاعیه‌ای از اصلاح ارقام قرارداد ۲۶ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریالی با شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران خبر داد. قراردادی که در راستای کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های جدید در حوزه انتشار بازی در فضای بین‌المللی و همچنین تجاری‌سازی ایده‌های جذاب تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در ایران صورت گرفته است. بر اساس این اطلاعیه در صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۸، سود خالصی معادل ۲۴ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال عاید اوان خواهد شد.

داروسازی البرز دیگر شرکتی بود که خبر از شرکت در مناقصه ۲۰۲ کشور عراق برای تولید ۵ محصول داد. این مناقصه که از سوی شرکت کیمادیا در عراق صورت گرفته از تاریخ ۲۳ فروردین آغاز شده و ارزشی حدود ۶ میلیون دلار دارد.

شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران که با نماد (بایکا) فعال است در اطلاعیه نتایج شرکت در مناقصه ۲۸ بهمن ماه ۹۸ خود را اصلاح کرد. بر اساس اطلاعیه جدید این شرکت در مناقصه تامین کابل‌های برق ارت مربوط به پروژه پالایشگاه میعانات گازی بندرعباس با موضوع تامین کسری اقلام سیم ارت پالایشگاه به ارزش ۶۴ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال برنده شده است.

شرکت ایران ارقام (مرقام) نیز از ناموفق بودن شرکت در مناقصه محدود یک مرحله‌ای با موضوع ارائه خدمات تعمیر، سروین نگهداری و پشتیبانی نرم‌افزای و سخت‌افزاری خودپردازهای بانک پارسیان خبر داد. مرقام در این مناقصه که در ۲۷ بهمن انجام شده بود، نتوانست برنده شود و بنابراین نتیجه‌ای از شرکت در این مناقصه حاصل نشد. شب گذشته نیز بانک اقتصاد نوین از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده شرکت‌های سرمایه‌گذاری اقتصادنوین، تامین سرمایه نوین و بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری خبر داده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.