کد مطلب: ۴۴۶۷۴۳

اقامت اروپا با کمترین هزینه در ۵ گام ساده

اقامت اروپا با کمترین هزینه در ۵ گام ساده

همان‌طور که همیشه برای انجام کارهای مختلف راه‌های متنوعی وجود دارد، برای اخذ اقامت اروپا نیز همواره راه‌های بیشماری در اختیار افراد قرار می‌گیرد. به همین دلیل هیچ‌وقت نمی‌توان تنها یک راه خاص را به عنوان بهترین راه اخذ اقامت اروپا در نظر گرفت.

خوشبختانه در دنیای امروز با توجه به تقاضای بالایی که برای اخذ اقامت اروپا وجود دارد، سیاستمدارن کشورهای مختلف دنیا نیز تلاش بر آن دارند تا با فراهم آوردن راه‌هایی ساده، مسیر رسیدن به اقامت اروپا را برای افراد از دیگر کشورها هموار کنند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به بررسی شرایط، عوامل و پارامترهای مختلف اثرگذار در مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه ممکن را بررسی کنیم.

مهاجرت به اروپا و دریافت اقامت با کمترین هزینه ممکن در سال ۲۰۲۰

در سال‌های گذشته تحت تاثیر عواملی مانند تحریم و شرایط اقتصادی نا مساعد اخذ اقامت اروپا برای ایرانیان به شدت سخت و هزینه‌بر شده است. از طرفی عده بسیاری نیز در داخل کشور تمایل به اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه ممکن و انتحاب یک کشور جدید برای زندگی را دارند.

خوشبختانه در حال حاضر روش‌های زیادی برای اقامت اروپا وجود دارد. اقامت تحصیلی راحت‌ترین و سریع‌ترین روش است که خیلی از جوانان از این طریق خود را به اروپا می‌رسانند. به هرحال این یک روش است که البته همیشه هم ارزان نیست و در بعضی از کشورها از طریق تحصیلی رفتن به شدت هزینه‌بر است.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که ساده‌‌ترین و ارزان‌‌ترین راه برای مهاجرت گاهی توسط هر شخص با توجه به شرایط خود او تعریف می‌شود. برای مثال اگر شما فردی باشید که تمایل به ادامه تحصیل داشته باشید، شاید تحصیل در یک رشته کم‌هزینه بهترین راه برای شما باشد و یا اگر نیروی کار حرفه‌ای هستید و کارهای فنی را خوب بلدید، بهترین راه برای شما مهاجرت به کشورهایی مثل نروژ، اسلواکی و یا اخذ بلوکارت آلمان است.

اخذ اقامت اروپا در چه کشورهایی ساده‌تر است؟

برخی کشورها در اروپا که شاید بتوان از آنها به عنوان کشورهای درجه دو و سه نام برد شرایطی دارند که شاید بتوان از پس خود در این کشور ها برآمد. البته این مساله بستگی به شخص دارد و انگیزه ی او از مهاجرت مثل لهستان، اسلواکی و بلغارستان و باید با زمان اقدام جهت مهاجرت و شرایط زمان مهاجرت دقت کرد.

6t5r4e3w

کشورهای معرفی شده همگی از جمله کشورهای اروپایی به شمار می‌آیند اما شاید توقع و انتظار شما زندگی در کشورهایی نظیر فرانسه، اخذ اقامت یونان و یا اتریش باشد. که البته بهترین راه ممکن برای اخذ اقامت اروپا در کشورها نامبرده نیز استفاده از خدمات تمکن مالی سایرس است. در موسسه حقوقی سایرس با ارائه مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان مجموعه می‌توانید راهنمایی‌های لازم در زمینه اخذ اقامت تمکن مالی اروپا را دریافت کنید.

ازدواج ارزانترین نوع از اقامت اروپا است

یکی از روش‌های مهاجرت با کمترین هزینه، ازدواج با شهروندان آن کشور می‌باشد. ویزای ازدواج برای آن دسته از متقاضیانی است که از طریق ازدواج با یک شهروند یا فردی که اقامت اروپا را دارد، قصد زندگی و اقامت در این کشور را دارند فراهم می‌شود.

البته بر اساس اطلاعات موجود در برخی از کشورهای اروپایی مانند انگلستان دو نوع ویزا برای ازدواج و اخذ اقامت داریم که به ترتیب ویزای نامزدی و ازدواج نامیده می‌شوند. همچنین فرد باید با ارائه مستندات کافی توانایی مالی خود برای ازدواج و به دنیا آوردن فرزند را به خوبی به اثبات برساند.

اقامت از طریق تحصیل راهی کم‌هزینه برای اخذ اقامت اروپا

بورسیه تحصیلی می‌تواند یک روش مهاجرت با کمترین هزینه باشد، البته نمی‌توان گفت که این روش خیلی هم کم‌هزینه است. در مواردی دانشگاه‌ها بورسیه اعطا می‌کنند که آن هم تمام هزینه‌ها را شاید نتواند پوشش دهد، یعنی قسمتی از هزینه‌های شما را این بورسیه پوشش نمی‌دهد و خود دانشجو هم باید قسمتی از هزینه ها را خودش بپردازد.

البته اگر از روش‌هایی مانند خودحمایتی فرانسه برای اخذ اقامت اروپا استفاده کنید، دیگر نیازی به نگرانی بابت هزینه‌های دانشگاه هم ندارید.

87654

اقامت از طریق کار و ویزای نیروی متخصص

بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه اقامت اروپا برای متقاضیان کار، اخذ ویزای کاری است. اما اخذ ویزای کار یکی از کشورهای اروپایی به سادگی انجام نمی‌شود. اخذ ویزای کار در کشورهای اروپایی دو مرحله دارد. در مرحله اول متقاضی باید از طرف کارفرما یک پیشنهاد کار بگیرد.

در این مرحله معمولا یک دعوتنامه رسمی از طرف کارفرما برای متقاضی ارسال می‌شود. در مرحله دوم، متقاضی باید در آگهی استخدامی قبول شود. قبول در آگهی استخدامی نیز به سادگی صورت نمی‌گیرد. در حقیقت آگهی استخدامی ابتدا در کشور مقصد و سپس در کل اروپا منتشر می‌شود.

اگر در این مدت فردی با شایستگی‌های لازم پیدا نشود، شرکت می‌تواند از نیروی کار خارج از کشورهای اروپایی استفاده کند. برای مثال شرکت‌های انگلیسی باید ۳ ماه آگهی خود را ابتدا در انگلیس و سپس در کل اروپا منتشر کنند. بنابراین اقامت از طریق ویزای کار، چندان راحت نیست اما در صورت اخذ ویزا، بخش عمده‌ای از هزینه‌ها توسط شرکت استخدام کننده پرداخت خواهد شد.

در پایان به این نکته مجددا اشاره می‌کنیم که برای اخذ اقامت اروپا روش‌های بسیار زیادی وجود دارد و در هر روش وابسته به فرد متقاضی، ارزان‌ترین راه ممکن نیز کاملا متفاوت است. گاهی اقامت تمکن مالی برای برخی افراد ارزان‌ترین راه ممکن است و گاهی ممکن است سرمایه‌گذاری در اروپا روش مناسبی باشد.

در همین راستا اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سایرس به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه اقامت اروپا در تماس باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.