کد مطلب: ۵۰۰۷۶۹

قبادی:

واردات گوشت و کره کاهش یافت / اقدامات وزارت صمت برای بازار میوه شب عید

واردات گوشت و کره کاهش یافت / اقدامات وزارت صمت برای بازار میوه شب عید

دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه میزان واردات گوشت قرمز و کره به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و این نشان از بهبود فضای تولید دارد، گفت: اقدامات لازم برای حفظ ثبات قیمت در بازار میوه شب عید فراهم شده و امیدوار هستیم مثل شب یلدا به خوبی از آن گذر کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار، در نشست کارگروه تنظیم بازار بیان کرد: گزارش خوبی از بازار محصولات پتروشیمی داشتیم که نشان از بازار با ثبات در این حوزه داشت.

براساس گزارش شاتا، قبادی افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار، توزیع نهاده‌های دامی و بازار اقلام پروتئینی هم مورد بررسی قرار گرفت که از وضعیت مناسب این بازارها حکایت داشت.

ثبات نسبی بازار نسبت به هفته گذشته

وی با تاکید بر ثبات نسبی بازار نسبت به هفته گذشته، گفت: موضوع تخصیص ارز نیمایی با همراهی بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که تا میزان مناسبی تامین ارز تجار بهبود پیدا کرده است.

معاون بازرگانی داخلی وزیر صمت و دبیر ستاد تنظیم بازار، با بیان اینکه روند ورود و خروج کالا در کشور نیز بهبود پیدا کرده است، گفت: نتیجه مثبت این موضوع را در بازار شاهد هستیم.

بهبود فضای تولید داخل گوشت قرمز و کره و کاهش واردات آنها

قبادی اضافه کرد: میزان واردات گوشت قرمز و کره به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده و این نشان از بهبود فضای تولید دارد.

وی همچنین ادامه داد: موضوع جوجه یک روزه نیز در جلسه ستاد تنظیم بازار، مورد ارزیابی قرار گرفت تا به ثبات قیمتی نسبی در این حوزه نیز برسیم.

انجام اقدامات لازم برای حفظ ثبات قیمت در بازار میوه شب عید

دبیر ستاد تنظیم بازار با تاکید بر اهمیت حفظ ثبات قیمت در بازار میوه شب عید، گفت: اقدامات لازم برای حفظ ثبات قیمت در بازار میوه شب عید فراهم شده و امیدوار هستیم مثل شب یلدا به خوبی از آن گذر کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.