کد مطلب: ۵۰۰۳۴۷

امروز آخرین مهلت واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی

امروز آخرین مهلت واریز وجه برای متقاضیان مسکن ملی

امروز ۳۰ آذرماه آخرین مهلت متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان است و معاون وزیر راه از حذف متقاضیان بدحساب این طرح خبر داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز 30 آذرماه 99 آخرین مهلت متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه حدود 40 میلیون تومانی است. در صورتی که متقاضیان مذکور وجه اولیه را واریز نکنند از سامانه طرح ملی مسکن حذف شده و متقاضیان واجد شرایط رزرو جایگزین آنها خواهند شد.

چهارشنبه گذشته معاون وزیر راه با اشاره به فرصت 5 روزه متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه گفته بود: متقاضیان انصرافی برای برداشت مبالغ واریزی به بانک مراجعه کنند.

محمود محمودزاده افزود: وزارت راه و شهرسازی تمرکز ویژه‌ای روی تعیین تکلیف متقاضیان طرح ملی مسکن دارد؛ در این راستا آن دسته از متقاضیان که به هر دلیلی نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز کنند تا پایان ماه جاری فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ مذکور اقدام کنند.

وی ادامه داد: در غیر اینصورت این متقاضیان از پروژه‌های طرح ملی مسکن حذف و متقاضیان جدید جایگزین آنها می شوند. متقاضیانی که به هر دلیل پیامک واریز وجه را دریافت نکرده‌اند تا یکشنبه آینده برای این کار مهلت دارند.

معاون وزیر مسکن و ساختمان با یادآوری این که مبلغ واریز اولیه حدود 40 میلیون تومان است، گفت: متقاضیان طرح ملی مسکن انصرافی هم پس از فرصت 5 روزه می‌توانند به بانک مراجعه کرده و مبالغ واریزی خود را کمتر از 40 میلیون تومان برداشت کنند.

محمودزاده با تاکید بر این که طرح ملی مسکن برای متقاضیان موثر ساخته می شود، اظهار کرد: پروژه‌های این طرح بر اساس زمانبندی در حال ساخت است و با وجود محدودیت‌های ناشی از فصل سرد و شیوع ویروس کرونا، حداکثر توان برای ساخت و تکمیل این واحدها به کار گرفته شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خانه بدوش

    من نمیدونم چرا سمنان هیچ کاری نمی کنند. از تابستانا پول رو گرفتند . مدام امروز و فردا!!!!

  • ناشناس

    هرمزگان هم پول گرفتند ولی خبری نشد

  • خطائی کرمان

    سلام آیامیشودکسی واجدشرایط بوده ازواریزجامانده باشدیکم دی ماه مبلغ چهل میلیون راواریزکند؟

  • حسین

    سلام برای من پیامک امده به بنیاد مسکن مراجعه کنید جهت تشکیل پرونده بهد زمان داده تا پایان دی در قیر ای صورت حذف میشین
    مارفتیم بنیاد مسکن به ما میگن سایت مسکن ملی بسته شده تکلیف ما چیه
    ممنون میشم جواب بدین

  • حسین

    متقاضی گرامی طرح اقدام ملی مسکن; ضروری است جهت تشکیل پرونده ثبت نام خود تا تاریخ 99/09/30 به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهر محل تقاضای خود مراجعه نمایید. بدیهی است عدم مراجعه تا زمان مقرر به منزله انصراف خواهد بود.
    سلام چند مرحله مراجعه به بنیاد مسکن کردم اما سایت مسکن ملی بسته بود تکلیف ما چی میشه ممنون اگه راهنمایی کنین باسپاس

  • علی

    پول ها را زود تر بریزید دیگه.برای اختلاص پول کم اومده زود بریزید کار داریم

  • ناشناس

    اگه دوست داری دنبال پولت بدووی و هیچکس هم جوابگوت نباشه،سریع واریز سریع واریز کن،بلای که تو بورس سر ما اوردن،آقا،خانم،مردم اندکی تفکر خواهش میکنم

  • حسین

    ما که پول نداریم ما اگه پول داشتیم خودمون زمین میخریدیم میبستیم ما که برای نون شب زن بچه خودمون موندیم آخرش با کلی دوندگی ما رو ازلیست حذف میکنن

  • بهنام

    اقا کجا باید واریز بشه چرا پیامک نداره این چه وضعیه

  • لیلا نصیری

    لطفا پیگیری کنید تا حداقل یک هفته دیگه تمدید کنند بعد از دوسال یکدفعه پیام دادن پول واریز کنید الان کی 40 م نقدی داره فرصت بیشتری می خوایم تا مبلغ و جور کنیم شش