خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۶۰۲۴

امروز قیمت سکه چه می‌شود؟

امروز قیمت سکه چه می‌شود؟

می‌توان گفت در صورتی که دلار نیز صعودی شود، احتمال جهش بیشتر سکه وجود دارد و این موضوع می‌تواند فلز گرانبهای داخلی را برنده رالی بازدهی بازارها در هفته جاری کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهای آغازین جنگ نفتی عربستان و روسیه که قیمت نفت افت چشم‌گیری داشته، قیمت سکه چه خواهد شد؟

در این مورد دنیای اقتصاد تحلیل کرده است: سکه در هفته گذشته بیشتر مطابق با رفتار دلار، نوسانات خود را تنظیم می‌کرد و به جهش شدید طلای جهانی زیاد توجه نشان نداد. فلز گرانبهای داخلی روز پنج‌شنبه ۳۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید. در اولین روز هفته، همان‌طور که دلار افزایشی شد، سکه نیز ۱۳۰ هزار تومان رشد را به ثبت رساند و روی مرز ۶ میلیونی قرار گرفت. بیشتر معامله‌گران بازار باور داشتند، سکه در روز شنبه تا حدی سعی کرد به رشد اونس نیز توجه کند، ولی اگر تغییر مسیر دلار رخ نمی‌داد، فلز گرانبهای داخلی نیز مرز ۶ میلیونی را دوباره در برابر خود نمی‌دید.

اگر این دیدگاه را قبول کنیم، باید اذعان کنیم که در هفته جاری آنچه بیشتر برای معامله‌گران سکه اهمیت دارد، نوسانات قیمتی دلار است تا تغییرات طلای جهانی. البته از آنجایی که انتظارات نسبت به روند طلا در بازارهای جهانی افزایشی است، می‌توان گفت در صورتی که دلار نیز صعودی شود، احتمال جهش بیشتر سکه وجود دارد و این موضوع می‌تواند فلز گرانبهای داخلی را برنده رالی بازدهی بازارها در هفته جاری کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.