کد مطلب: ۵۳۹۴۴۹

مجلس به دنبال ابطال انتخابات شرکت‌های سهام عدالت

مجلس به دنبال ابطال انتخابات شرکت‌های سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ به وزیر اقتصاد بر لزوم رفع ابهامات و مغایرت‌های قانونی انتخابات هیات‌مدیره شرکت‌های سهام عدالت استانی تاکید کرد و گفت اگر این ابهامات رفع نشود طرح دو فوریتی ابطال این انتخابات را در دستورکار قرار خواهیم داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال نامه‌ای به وزیر اقتصاد و دارایی درباره لزوم رفع مغایرت‌های قانونی انتخابات هیات‌مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت استانی خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نامه‌اش به دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی گفت: وزارت اقتصاد باید قبل از برگزاری انتخابات هیات‌مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت استانی تمامی مغایرت‌های قانونی و ابهامات جدی و اساسی آن را رفع کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در صورت رفع نشدن مشکلات و اصرار وزارت اقتصاد و دارایی بر برگزاری انتخابات هیات‌مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت استانی، در کمیسیون اقتصادی طرح دو فوریتی ابطال این انتخابات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: بعد از نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور در روز یکشنبه و تبادل نظر در خصوص وضعیت نابسامان مدیریت سهام عدالت در کشور و دغدغه‌های جدی در مورد نحوه برگزاری انتخابات هیات‌مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت، تدوین و ارسال این نامه در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

پورابراهیمی تصریح کرد: براین اساس این نامه در ۱۳ محور و پیشنهاد برای رفع اشکالات و مغایرت‌های قانونی و اساسی این انتخابات و امکان برگزاری هرچه بهتر آن، تدوین و به وزیر اقتصاد و دارایی ارسال شده است.

منبع: تسنیم

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام جراح 60-درصد فروش رفته واریز نمی‌شود من گفتم که سه بیمار دارم یکسال گذشته گی واریز می‌شود