کد مطلب: ۱۶۳۳۱۹

انتصابات جدید کرباسیان در وزارت امور اقتصادی و دارایی

انتصابات جدید کرباسیان در وزارت امور اقتصادی و دارایی

مسعود کرباسیان در احکامی، «لشگر بلوکی» مشاور و «مهدی قدمی» معاونش را به عنوان اعضای شورای عالی راهبری پروژه‌های وزارت اقتصاد منصوب کرد،این شورا قرار است در راستای اقتصاد مقاومتی کار کند.

مجتبی لشگربلوکی مشاور وزیر و مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد به عنوان عضو شورای عالی راهبری پروژه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی (رهپو) منصوب شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در احکام صادره از سوی مسعود کرباسیان آمده است: این شورا با ریاست اینجانب برای عملیاتی‌سازی اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، اولویت‌های تخصصی و عمومی ابلاغی رئیس محترم جمهور و برنامه پنج ساله ششم توسعه تشکیل شده و راهبری تمام پروژه‌های راهبردی و اقتصاد مقاومتی این وزارت را بر عهده دارد.

تمامی اسناد راهبردی، منشور پروژه‌ها و اقدامات می‌باید در این شورا مطرح، تصویب و پس از ابلاغ لازم‌الاجرا خواهد بود. گزارش پیشرفت تمامی پروژه‌ها و اقدامات پس از تایید اولیه مشاوران تخصصی، باید به تایید شورا برسد.

امور دبیرخانه‌ای مرتبط با پروژه‌های فناوری اطلاعات بر عهده دفتر مدیریت پروژه‌ها و فناوری اطلاعات و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با معاونت امور اقتصادی خواهد بود.

سرعت، جدیت، انضباط و نتیجه‌گرایی را از این شورا انتظار داریم.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.