خبر مهم:

کد مطلب: ۶۷۱۵۰۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

انتقاد از تأخیر در واریز سود سهام عدالت / چه کسانی کمتر سود گرفتند؟

انتقاد از تأخیر در واریز سود سهام عدالت / چه کسانی کمتر سود گرفتند؟

سومین مرحله از واریز سود سهام عدالت اواخر تیر پرداخت می‌شود، این سود متعلق به افرادی است که به دلیل مشکلات حسابی در سال‌های ۹۸ و ۹۹ موفق به دریافت آن نشده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار که مسئولیت سهام عدالت را برعهده دارد پیش از این زمان واریز سودهای سهام عدالت سال‌های ۹۸ و ۹۹ جاماندگان را اواسط تیر اعلام کرد. اما حالا قرار است اواخر این ماه واریز شود.

اما دارندگان سهام عدالت منتظر چقدر سود باشند؟ سود سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود یک میلیون تومان است. مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم حدود ۵۰۰ هزار تومان بود.

از سوی دیگر کسانی که از سود این سهام در سال ۹۸ جامانده‌اند نیز قرار است این ماه سود دریافت کنند. به عبارتی یعنی افرادی که از جاماندگان سود سال ۹۸ و ۹۹ هستند باید منتظر واریز دو سود باشند. سود سهام یک میلیون تومانی ۴۰۰ هزار تومان و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی، حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

‌سود واریزی کمتر از سود اعلام شده است؟

تجارت‌نیوز در گزارشی به به جزئیات میزان سود سهام عدالت جاماندگان پرداخت. در ادامه نظر برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز را نسبت به این موضوع می‌خوانید.

برخی می‌گویند باید برای آنها سود یک میلیون تومانی واریز می‌شد، اما به جای آن ۵۰۰ هزار تومان به آنها پرداخت شد.

«من سودم یک میلیونی بود چرا ۵۸۰ تومن واریز کردین. باقی سود سهام من کی واریز می‌شود؟»

«چرا سودهای واریزی از آن‌چیزی که در خبرها گفته می‌شود کمتر است؟»

«سودهایی که گفته میشود درانجام واریز ازانچه گفته شد کمتر است. چرا؟»

«چرا اگر دو برج قسط وام بانکی پرداخت نشود فورا جلوی حساب ضامن وام را می‌بندید اما اگر شرکت‌ها پول مردم مستحق که از سال ۹۹ مانده را پرداخت نکنند هیچ‌کسی پاسخ نمی‌دهد؟ الان سال ۱۴۰۱ هست اما سود سهام من را از سال ۹۸ پرداخت نکردند.»

«سود سهام عدالت، پول یک روغن است»

در میان نظرات مخاطبان افرادی هستند که سود سهام سال جاری و سال گذشته را دریافت نکرده‌اند. برخی هم می‌گویند تنها بخشی از سود برای آنها واریز شد.

«هیچ امیدی به پرداخت پول سهام‌ها ندارم فقط توی خبرها می‌نویسند و یک تاریخی می‌زنن اما باز هم خبری نیست.»

«چقدر با آب و تاب گفتن، ۵۰۰ هزار تومن پول یک دونه روغنه، دلتون خوشه، درد عمیقی شده دیگه این مسکنا تاثیر نداره پول رو بدید بزنیم به زخم زندگیمون.»

«کسانی که هیچ‌وقت سهام نداشته‌اند باید چه‌کار کنند؟»

«من سهام عدالت دارم فقط یک بار واریزی داشتم اون دو دفعه را چرا واریز نکردند؟ کجا باید پیگیری کنم؟»

«من و بچه‌هام تیرماه سال ۹۹، ۳۰درصد سهام فروختیم نه پول فروخت گرفتیم نه سود چرا؟»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سهام بنده یک میلیونی بوده ولی ۵۶۰ برام واریز شده

  • ناشناس

    سلام چرا سود سهام عدالت رو مرتب واریز نمیکنن،فقط باید خبرهاش رو بخونیم، تنها خبر که نون و آب نمیشه

  • ناشناس

    سلام من یک پسربچه ۱۱ساله دارم اصلاسهام ندارم بایدبه کجا مراجعه کنم ممنونتون میشوم

  • خانم خرمی

    سلام من قبل عید ۵۶۰واسم واریز کردند الان واریز نشده این پول سود دیگه به من که قبل عید ریختند تعلق میگیرد یعنی واسم واریز میشه ؟

  • محمد

    والله فقط برای اینکه رد مسوولیت کنند مبلغ کمی بحساب بیچاره مردم زدن ما خانواده 5 نفره هیچ موقع پول باندازه که گفتن ندادن بهمون فقط حرف هست دیگه کمکی بدرد بخوری به ما نکردن خدا رهبر عزیز خامنه ای را حفظ کند تا لااقل از گزند زبان دشمنانمان در امان باشیم این روزها هم به هر طریق میگذرد چه با پول چه بی پول بد به مدیرانی که به وظائفشان درست عمل نکردند خدایی هست هیچ حق حسابی پیش او گم نخواهد شد یا ارحم الرحمین تو مارا لحظه ای به خودمان وا مگذار درود بی کران به سلیمانی و دیگر شهدای راه حق

  • زانکوخدارحمی

    سلام ببخشید من هنوز سود سهام واریز نشده باید چکار کنم یعنی برام واریز میشه؟

  • زانکوخدارحمی

    سلام ببخشید من هنوز حدود یکسال وخورده میشه پول سهام دریافت نکردم باید به کجا مراجعه کنم؟؟؟

  • ناشناس

    سلام.سود.سهام.عدالت.گی.واریز.میشه.هلیگی.میگین.واریز.میشه.پس.گو.مادرم.سهام.عدالت.داره.مادرم.فوت.شود.سهام.عدالت.داره.چیکار.کینم.

  • ناشناس

    والا سهام کاملا بی عدالتیه اونایی که خونه میلیاردی و هزارمتر ویلای شمال و حقوق بالا سهام بی عدالتی دارند اونوقت بعضی ها از اون چیزها تو زندگیشون ندارند سهام هم ندارند.

  • ناشناس

    هم سهام عدالت رو و هم یارانه رو حذف کنید و هر کسی که نیاز داشت بره ثبت نام کنه یه فرمی مشخص کنید تو اون اموال و دارایی های اشخاص مشخص بشه نه فقط مقدار حقوق و درامد بعد ببینید که از ۸۰ میلیون نفر ایرانی شاید ۴۰ میلیون و یا بیشتر نیازی به هیچ کدام از این یارانه ها و سهام ندارند ولی در عوض عده ای واقعا نیازمند همین یارانه ها و سهام ها هستند