کد مطلب: ۱۶۶۳۵۵

انتقاد یک نماینده از گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو

انتقاد یک نماینده از گزارش تخلفات منطقه آزاد ماکو

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از گزارش قرائت شده کمیسیون اقتصادی درباره تخلفات منطقه آزاد ماکو انتقاد کرد و گفت که در این گزارش به نظر کارگروه مربوطه توجه نشده است.

کاظم دلخوش در اخطاری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس اظهار کرد: ما سوگند یاد کردیم و تعهد داده‌ایم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان حقوق مردم باشیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس کمیسیون اقتصادی من را سرگروه بررسی تخلفات منطقه آزاد ماکو کردند و ما ۱۳ جلسه کارشناسی با دستگاه‌های ذیربط داشتیم و نظر کارشناسی بخش‌های مختلف حتی وزطارت اطلاعات را گرفتیم و یک بار هم بازدید میدانی داشتیم اما سر سوزنی به گزارش کارگروه توجه نشده است.

علی لاریجانی در واکنش به این اخطار گفت: ارجاع کار به کارگروه‌ها سازوکار داخلی کمیسیون‌ها است و در صحن علنی هرچه از کمیسیون ارجاع شود مورد بررسی قرار می‌گیرد. ۱۰ نفر از نمایندگان گفتند که در ماکو تخلفی شده و طبق آیین‌نامه حق دارند آن را برای بررسی به کمیسیون بدهند که رسیدگی کند. اینکه کارگروه نظر دیگری دارد و کمیسیون نظر کارگروه را نپذیرفته، کجا خلاف است؟ من این تذکر را نابجا می‌دانم.

دلخوش با انتقاد از پاسخ رئیس مجلس گفت: وقتی رئیس کمیسیون یک نماینده را مامور می‌کند، من تاسف می‌خورم که شما اینچنین می‌گویید. می‌توانید بگویید دلخوش حرف نزن. من دیگر صحبت نمی‌کنم.

رئیس مجلس مجددا اظهار کرد: احساساتی صحبت نکنید. شما بحث‌هایتان را مطرح کردید و بیش از این نیز نمی‌توانید صحبت کنید. اینکه گزارش کارگروه در کمیسیون مسموع واقع نشده، یک موضوع داخلی است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.