کد مطلب: ۳۹۹۹۲۰

انفجار مهیب در یک پالایشگاه نفت در ایتالیا

انفجار مهیب در یک پالایشگاه نفت در ایتالیا

کمپانی نفتی «اِنی» اعلام کرد که در یکی از پالایشگاه‌های این شرکت در ایتالیا، انفجاری رخ داده که منجر به آتش‌سوزی گسترده شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رسانه‌های ایتالیایی دقایقی پیش از وقوع انفجار مهیبی در پالایشگاه نفت شهر «ساناتزار دو بورگوندی» واقع در استان «پاویا» خبر دادند.

کمپانی بزرگ نفت و گاز ایتالیایی «اِنی» که در 70 کشور جهان فعالیت دارد، با تایید وقوع انفجار در پالایشگاه شهر ساناتزارو، اعلام کرد که تعداد زیادی از نیروهای آتش‌نشانی در تلاش هستند تا شعله‌های سرکش را مهار کنند.

پالایشگاه نفت ساناتزارو دو بورگوندی، یکی از بزرگترین تاسیسات نفتی در ایتالیا است که البته این اولین باری نیست که در این مکان حریق رخ می‌دهد. پیشتر در فوریه 2017 و دسامبر 2016، این پالایشگاه شاهد وقوع آتش‌سوزی بوده است.

طبق بیانیه کمپانی اِنی، تاکنون کسی در این حادثه مجروح نشده اما هنوز برای تخمین میزان خسارت وارده زود است. دلیل این انفجار نیز هنوز مشخص نشده است

به گفته شاهدان محلی ستون غلیظ و عظیم دود این آتش‌سوزی و انفجار در یکی از بخش‌های این پالایشگاه که برای عملیات تعمیر و نگهداری تعطیل شده بود، از فاصله چند کیلومتری نیز قابل مشاهده است.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.