کد مطلب: ۲۹۲۶۶۵

پاسخگویی مستقیم مسوولان به سوالات مشتریان

«انواع تسهیلات خرید مسکن» رکورددار سوالات مشتریان بانک

«انواع تسهیلات خرید مسکن» رکورددار سوالات مشتریان بانک

بانک مسکن برای تکریم و احترام مشتریان خود، همزمان با هفته دولت امکان ارتباط مستقیم تلفنی برخی مسوولان این مجموعه با مشتریان را فراهم کرده است.

در آستانه هفته دولت، بانک مسکن با هدف تکریم و حمایت از مشتریان شرایط ارتباط مستقیم مدیران با مردم را فراهم کرد که در همین راستا تعدادی از مسوولان این بانک با حضور در مرکز پاسخگویی به صورت مستقیم به سوالات تلفنی مردم پاسخ می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش، در مرکز پاسخگویی بانک مسکن ، نحوه دریافت انواع تسهیلات مسکن بیشترین سوالات مشتریان را به خود اختصاص می‌دهد.

بیشترین محور سوالات مشتریان بانک مسکن، در حوزه انواع تسهیلات بانک مسکن بود. غالب سوالات به روش‌ها و انواع تسهیلات قابل پرداخت خرید و ساخت مسکن و میزان سود هر یک از این تسهیلات اختصاص داشت.

بانک مسکن با توجه به نوع فعالیت خود تسهیلات در حوزه خرید و ساخت مسکن را مبتنی بر سپرده‌گذاری یا بدون سپرده‌گذاری تعریف کرده که متقاضیان با توجه به شرایط خود یکی از این روش‎ها را می‌توانند انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، با اشاره به استقبال مردم از تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم به عنوان تسهیلات مبتنی بر سپرده‌گذاری بانک مسکن، بهترین مدل پرداخت تسهیلات مبتنی بر سپرده‌گذاری بانک مسکن استفاده از «تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم» است که نیاز به سپرده‌گذاری یکساله دارد.

سود تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم در مناطق شهری 8 درصد و در مناطق بافت فرسوده 6 درصد است و از طرفی با توجه به اینکه برخی متقاضیان در نظر دارند به صورت آنی وارد بازار مسکن شوند و نسبت به خرید یا ساخت اقدام کنند، این گروه از مشتریان می‌توانند از مدل‌های مبتنی بر بدون سپرده‌گذاری بهره‌مند شوند.

با توجه به تنوع تسهیلاتی بانک مسکن در حوزه خرید و ساخت مسکن، پیشنهاد بانک به متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن در مدل مبتنی بر سپرده‌گذاری، استفاده از مدل صندوق پس‌انداز مسکن یکم و برای متقاضیان دریافت تسهیلات مبتنی بر بدون سپرده‌گذاری استفاده از تسهیلات خرید اوراق حق تقدم است که متقاضیان می‌توانند با خرید اوراق متناسب با میزان تسهیلات دریافتی خود، نهایتا بین سه هفته و حداکثر یک ماه بسته به وضعیت ارزیابی ملک و مشکلات احتمالی پیش روی برخی املاک، تسهیلات خرید یا ساخت خود را در کمترین زمان ممکن با نرخ سود کمتر از نرخ متعارف نظام بانکی یعنی 17.5 درصد دریافت کنند.

منبع: پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.