کد مطلب: ۴۱۸۸۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دلار کدام کشور در آذر ماه بازدهی بیشتری داشت؟

دلار کدام کشور در آذر ماه بازدهی بیشتری داشت؟

میزان افزایش قیمت دلار آمریکا در مقایسه با دیگر دلارها کمتر بوده است. روند قیمت انواع دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد طی دوره آذر ماه امسال دلار نیوزلند بیش از 14.3 درصد رشد قیمتی داشته است.

بازدهی دلار آمریکا کمتر از دیگر دلارها است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، میزان افزایش قیمت دلار آمریکا در مقایسه با دیگر دلارها کمتر بوده است. بر اساس آمارهای شبکه اطلاع‌رسانی سکه، طلا و ارز تهران، روند قیمت انواع دلار در بازار آزاد نشان می‌دهد طی دوره آذر ماه امسال، میزان افزایش قیمت دلار نیوزلند بیش از دیگر دلارها بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در آذر ماه امسال، دلار نیوزلند بیش از 14.3 درصد رشد قیمتی داشته و از 7700 تومان به بیش از 8800 تومان رسیده است.

این در حالی است که دلار آمریکا کمترین میزان بازدهی را در دوره مذکور به خود اختصاص داده است.

هر دلار آمریکا در آذر ماه امسال با رشد 9.7 درصدی قیمت از 11790 تومان به 12940 تومان رسیده است.

8794

پس از دلار نیوزلند، دلار کانادا و دلار استرالیا بیشترین میزان رشد قیمت را در آذر ماه امسال به خود اختصاص دادند، به طوری طی این دوره قیمت هر کدام با رشد بیش از 12.5 درصد همراه شد.

دلار سنگاپور نیز دیگر دلار موجود در بازار بوده که با رشد 11.7 درصدی در آذر ماه قیمت آن حدود هزار تومان افزایش یافته و به 9900 تومان رسیده است.

دلار هنگ‌کنگ که ارزان‌ترین دلار بازار بوده نیز در آذر ماه امسال بازدهی بیشتری نسبت به دلار آمریکا را به ثبت رساند، به طوری که این ارز طی دوره مذکور 11.4 درصد افزایش قیمت داشته و قیمت آن به 1720 تومان رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.