کد مطلب: ۴۴۹۱۰۰

تکلیف خودرویی برای ۳ نهاد

اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو

اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزیر صنعت برای ساماندهی بازار خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن های مرتبط برگزار شد اعلام کرد: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تکلیف شده ظرف ۲۴ ساعت آینده در اقدامی مشترک بازار خودرو را ساماندهی کنند و جلوی آشفتگی‌های موجود گرفته شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در راستای اخبار متعدد برای پیگیری وضعیت بازار خودرو این بار اولتیماتوم وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو منتشر شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن های مرتبط برگزار شد اعلام کرد: به سازمان‌ حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تکلیف شده ظرف ۲۴ ساعت آینده در اقدامی مشترک بازار خودرو را ساماندهی کنند و جلوی آشفتگی های موجود گرفته شود.

رضا رحمانی افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدید نظر کند و در سریعترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام و نتایج را به مردم گزارش کند.

طبق گزارش شاتا، وی اضافه کرد: شورای رقابت نیز باید تا فردا دوشنبه، طبق دستورالعمل های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور جهت تصویب نهایی ارائه کند.

رحمانی تاکید کرد: در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضروردت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه روز گذشته خود با آنها، تصریح کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا ۲۴ ساعت آینده به گونه ای برنامه ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

این سخنان درحالیست که اتمام حجت وزیر صمت با خودروسازان نیز امروز اعلام شده بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    مگه بادستور وزیرمحترم صنعت ومعدن واولتیماتوم ۲۴ ساعته مشکل آشفته بازار خودرو و دلالان و کاهش ویاحتی توقف قیمت های نجومی حل میشود ؟؟ بنظرم محاله ،،، این پیش فروش هم که قیمت نهایی خودرو مثل پژو معلوم نیست درنهایت چقدر بدست مصرف کننده وخریداره مشکلی روحل نمیکنه تازه اگر موفق به ثبت نام شوند

  • ناشناس

    خود وزیر مصوب این گرانیهاشدزمانی که قانون 5درصد زیرقیمت بازارآزدرابه اجراگذاشت.

  • علی

    تقصیر مردم هست چه لزومی داره ماشین اشغالی بخرند باید کمپین نخریدن راه انداخت تا ماشین با پایین ترین قیمت برسد

  • ناشناس

    ما تو محلمون یه ممد دلال داریم یه جورای یه تختش هم کمه،باور کنید اون جنمش ازین یارو بیشتره اون میتونه قیمت کم زیاد کنه این مردک نمیتونه قیمت ادامس موزی ثابت نگه داره تا برسه به خودرو.

  • علی

    تورو خدا به داد مردم برسید……..