کد مطلب: ۲۰۱۲۶۷

ایجاد امنیت زمینه‌ساز توسعه‌ گردشگری

ایجاد امنیت زمینه‌ساز توسعه‌ گردشگری

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی گفت: باید کمترین بزه‌دیدگی در گردشگری کشورمان را شاهد باشیم حتی بزه‌دیدگی‌های خرد هم می‌تواند منجر به ضربات جبران‌ناپذیری به بحث گردشگری کشورمان شود.

سردار امیر رحمت‌اللهی در دومین نشست سراسری فرماندهان، معاونین و مدیران یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که صبح امروز در ستاد ناجا برگزار شد، گفت: یکی از اهداف مهم و استراتژیک دولت توسعه گردشگری است چرا که نقش غیرقابل انکار و ویژه گردشگری بر همگان واضح و مبرهن است؛ ضمن اینکه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کاملا شفاف و تعریف شده‌ای با توسعه صنعت گردشگری حاصل خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: امنیت مقدمه و زمینه‌ساز هر توسعه‌ای محسوب می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: هم‌اندیشی و همکاری در خدمات سفرهای نوروزی یکی از اهداف مهم نشست امروز است لذا ما می‌کوشیم با نگرش جمعی و اندیشه‌ای مثبت و تکلیف‌مدارانه و توام با همیت ملی به این موضوع نگاه کنیم.

وی تاکید کرد: به دلیل جاذبه‌های بسیار زیاد کشورمان تعداد زیادی از گردشگران خارجی به ایران سفر می‌کنند به همین دلیل توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات به آنها بسیار مهم است.

رحمت‌اللهی اظهار داشت: باید کمترین بزه‌دیدگی در گردشگری کشورمان را شاهد باشیم حتی بزه‌دیدگی‌های خرد هم می‌تواند منجر به ضربات جبران‌ناپذیری به بحث گردشگری کشورمان شود که با این کار تناقض جدی با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.