کد مطلب: ۵۰۸۰۱۹

ایجاد گرمایش ایمن و استاندارد در مدارس مناطق سردسیر و کم‌برخوردار

ایجاد گرمایش ایمن و استاندارد در مدارس مناطق سردسیر و کم‌برخوردار

در سال جاری بوتان با هدف تامین گرمایش مطلوب جهت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، اقدام به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی پنج مدرسه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، کردستان، فارس و آذربایجان غربی کرد.

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش بزرگی از مدارس کشور، بحث ایمنی مدارس، به خصوص در حوزه استفاده از لوازم گرمایشی را منتفی نکرده است. به خصوص، در بسیاری از مناطق سردسیر و کم‌برخوردار که یا دسترسی به کلاس‌های آنلاین با محدودیت مواجه است یا خوشبختانه شیوع کرونا در آنها کمتر است، دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

سال ۹۱ و حادثه مدرسه روستای شین‌آباد، توجه مردم و بخش خصوصی را متوجه این موضوع کرد که گرمایش ایمن، چقدر می‌تواند آینده فرزندان کشور را تحت تاثبر قرار دهد. از همان زمان، گروه بوتان ، که یکی از حوزه‌های فعالیت آن صنعت تاسیسات گرمایشی است، تصمیم به تجهیز مدارس به گرمایش ایمن و استاندارد گرفت. گروه بوتان، با راه‌اندازی طرح "کلاسمون گرمه" توانست تا سال ۱۳۹۸، گرمایش ایمن را به ۲۳ مدرسه در مناطق سردسیر و کم‌برخوردار هدیه دهد.

به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی بوتان، در سال جاری نیز بوتان در راستای مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمپین"کلاسمون گرمه" و با هدف تامین گرمایش مطلوب جهت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار، اقدام به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی پنج مدرسه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، کردستان، فارس و آذربایجان غربی کرد. در مجموع ۱۴۲ دانش‌آموز در مدارس مذکور به تحصیل اشتغال دارند.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.