کد مطلب: ۵۴۹۸۸۱

خودروهای پیش‌فروش ایران‌خودرو چیستند؟

اختلاف قیمت خودروهای دولتی و بازار چقدر است؟+اینفوگرافیک

اختلاف قیمت خودروهای دولتی و بازار چقدر است؟+اینفوگرافیک

از روز گذشته بزرگترین خودروساز کشور فروش فوق‌العاده سه خودرو را آغاز کرده است. اما این خودروها چه خودروهایی هستند و چقدر اختلاف قیمت با بازار دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، از روز گذشته بزرگترین خودروساز کشور فروش فوق‌العاده سه خودرو را آغاز کرده است و امروز هم ادامه دارد. اما این خودروها چه خودروهایی هستند و چقدر اختلاف قیمت با بازار دارند؟

1 8 scaled

با وجود آنکه رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته است به دلیل رکود در بازار ۷۰ درصد نمایشگاه‌های خودرو تعطیل شده‌اند اما بزرگترین خودروساز کشور در دوره اوج رکود بازار برای تنظیم این بازار فروش فوق‌العاده خودرو دارد. آن هم فروشی که در نهایت به گفته فعالان خودروساز به ضرر خود تولیدکننده است اما به هر صورت این طرح را اجرا می‌کند تا در آن به برندگان قرعه‌کشی به صورت میانگین بیش از ۱۰۰ میلیون تومان یارانه (رانت) داده شود.

علاوه بر این، سایپا نیز چنین طرحی را کلید زده است. در مرحله نهم طرح فروش فوری محصولات شرکت سایپا نیز محصولات عرضه شده در این طرح شامل تیبا صندوفدار، تیبا ۲، ساینا دنده‌ای، ساینا s، کوئیک s است. قیمت‌های این پیش‌فروش نیز نسبت به بازار ارزان‌تر است و این خودروساز نیز با این کار مثل ایران‌خودرو به برندگان قرعه‌کشی‌ها رانت‌های چند میلیونی خواهد داد.

Capture 6

آخرین اخبار در این مورد در صفحه فروش فوق‌العاده خودرو دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه رو دلالا میخرن هر قیمتی دوست دارن میفروشن

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه هرگز سر موقع تحویل نمیدید موعد تحویل کوییک من اسفند 99 بود ولی تا الان خبری ازش نیس

  • ناشناس

    دلال خود این بی وجودها هستن که دم ثبت نام قیمتهای بازارو میبرن بالا وافسار خورده فروشهاشونم شل میکنن که اختلاف قیمت وسوسه کننده باشه وبه عواقبش هم اصلا فکر نمیکنن خدا به زمین گرمتون بزنه انشالله

  • عباس

    نویسنده محترم چقدر پول گرفتی از ایرانخودرو که اینطوری مطب نوشتی

  • ناشناس

    چراانقدمردمونفهم فرض میکنید چرا به شعورمردم توهین میکنید دوماهه تکمیل وجه کردیم واسه کوییک اصلا هیچ خبری نیست اصلاهیچکی به هیچکی نیست نه کسی پاسخگوهست نه کسی به داد مردم میرسه بعدجالبه همه از حقوق شهروندی عزت مردم حرف میزنن خدابهت کنه کسی روکه انقدبه این مردم دروغ میگه بترسید ازروزی که خداخفتتون کنه