کد مطلب: ۱۵۸۹۴۶

گزارش تصویری از نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی ایران

ایروپرشیا فرصتی برای توسعه صنعت هوانوردی

ایروپرشیا فرصتی برای توسعه صنعت هوانوردی

نمایشگاه ایروپرشیا امروز به کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاهی که به عقیده شرکت‌کنندگان به خوبی توانسته به اهداف خود دست پیدا کند.

علی اسدی خمامی: امروز روز پایانی نمایشگاه ایروپرشیا است. نمایشگاهی که با هدف فراهم آوردن فرصتی برای آشنایی بیشتر صنایع هوانوردی با یکدیگر برگزار شده است. این نمایشگاه ابتدا قرار بود از 24 ام تا 26 ام شهریورماه دایر باشد، اما به علت استقبال زیاد بازدیدکنندگان و تقاضای غرفه‌داران، تا امروز یعنی 27 شهریورماه تمدید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اکنون نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی ایران با نام ایروپرشیا در حال برگزاری است و روز آخر خود را سپری می‌کند. تقریبا تمام صنایع مرتبط با هوانوردی در این نمایشگاه حضور دارند، از ایرلاین‌ها و شرکت‌های فرودگاهی گرفته تا مشاوران و آموزشگاه‌های خلبانی.

ایروپرشیا فرصتی مغتنم بود برای آنکه این صنایع یکدیگر را در محیطی کوچک و با هزینه پایین ملاقات کنند. به گفته یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه باعث شده تا هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های مختلف به اندازه زیادی کاهش پیدا کند.

تقریبا تمام شرکت‌کنندگان از نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت حمل و نقل هوایی و تجهیزات فرودگاهی ایران رضایت دارند و معتقدند که نمایشگاه توانسته به اهداف اولیه و بنیادین خود دست پیدا کند.

هرچند نمایشگاه جنبه تخصصی دارد، اما صنایع تنها حاضران در آن نیستند: علاقه‌مندان به صنعت هوانوردی بخش عمده شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند. افرادی که پرواز را عشق اول خود می‌دانند و از هیچ فرصتی برای نزدیک شدن به هواگردها و هواپیماها دریغ نمی‌کنند.

در ادامه، تصاویری چند را از این نمایشگاه مشاهده می‌کنید:

ایروپرشیا

هواپیمای آب‌نشین، زینت‌بخش ورودی نمایشگاه ایروپرشیا پنها یا شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران از فعالین نمایشگاه است. ایروپرشیا بالگردی که در سالن پارک شده است. ایروپرشیا یک پهپاد یا پرنده هدایت پذیر از راه دور ایروپرشیا غرفه سازمان صنایع هوایی بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه است. ایروپرشیا شرکت فرودگاه‌ها و غرفه‌ای که شبیه فرودگاه تزیین شده ایروپرشیا هدایت هواپیمای رادیوکنترل بر روی باند مینیاتوری ایروپرشیا هواپیمای رادیوکنترل از نمای نزدیک ایروپرشیا ایرلاین‌ها به ابتکار اتحادیه شرکت‌های هواپیمایی با یک غرفه واحد در نمایشگاه شرکت کرده‌اند. ایروپرشیا یک پهپاد دست‌پرتاب ایروپرشیا ماکتی از هواپیمای فلایت‌چک که در مالکیت شرکت فرودگاه‌ها قرار دارد. ایروپرشیا رویایی که از کودکی آغاز شده است…

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.